Degene die hier achter zit is zeker geen tiener, gewoon een volwassen persoon die niet helemaal spoort.
marleen_usar
Geplaatst: 08-05-16 18:45
Anders komen we langs en maken er een boktdetectivemeeting van.
Vala
Geplaatst: 08-05-16 18:47
Jeetje wat erg is dit allemaal, ik zou geen rust meer hebben ervan. Er loopt gewoon iemand met je paarden en je spullen te klooien! Ik hoop dat je er snel el achter komt wie het is!
bruintje123
Geplaatst: 08-05-16 18:49
Dan zou er camera richten op de camera een optie zijn. Dat ze beide tegenover elkaar staan. Maar dat is ook niet goedkoop. Of misschien heeft iemand er 1 te leen?
Of het kaartje moet dan gewist of gejat worden. Dan helpt het nog niet.
Ik heb ook vanaf het begin meegelezen hier, maar wat raar zeg dat de batterijen eruit zijn gehaald! Heeeel apart.. Hoop dat je diegene snel op beeld krijgt..
Sorry heb ook nog PB gestuurd zonder verder te lezen. Mijn excuses!!! Wat een gek verhaal! Volg het al vanaf het begin maar nu is het toch 100% zeker dat er misbruik gemaakt wordt van je paarden. Ik zou ook bij de wijkagent langs gaan. Misschien kan hij ook verhoogd toezicht houden. Ik hoop dat je de gestoorde paardenliefhebber vindt!!!
Misschien hier geen oplossingen/ideeen neer zetten omdat de mogelijke persoon voor 99% zeker meeleest Dan heeft ts er zo weinig aan
idylle
Geplaatst: 08-05-16 19:57
Heel bizar dit zeg!! Kun je geen aangifte van diefstal doen? Klinkt mss wat zwaar, maar dan ligt er iig IETS bij de politie voor het geval er iets met de paarden gebeurd .....
SternPhoto
Geplaatst: 08-05-16 19:57
Ik ook per ongeluk pb gestuurd sorry. Wat bizar !!! Het moet een bekende zijn. En is een owl iets ?? Weet niet of ik het goed schrijf hoor maar die hangt hier bij mij thuis ideaal ding !
Ik blijf het vreemd vinden... wel de batterijen jatten en het kaartje laten zitten. In dit geval zou ik zelf voor een camera zijn gegaan, die de gegevens/beelden direct doorstuurt naar je computer of telefoon. Dit hoeft zeker niet duur te zijn... wij hebben er 3 hangen waarvan de goedkoopste 70 euro was.
Jeetje het verhaal wordt steeds gekker en brutaler. En dit idiote gedrag wordt ook nog waarschijnlijk door een volwassen persoon gedaan, shame on you. Wordt volwassen zeg, en blijf met je poten van andermans dieren af.