Bedankt was echt een mazzel moment dat ze beide zo mooi die kant op keken en ik al een camera in de aanslag had
Kimley
Geplaatst: 11-11-15 12:25
Ann_Pam schreef:
Prachtige foto's Seven, ze staan er keurig op zo En sterkte Kimley, hopelijk komen er goede resultaten voort uit de onderzoeken ik zal voor je duimen.
Dierenarts zou vandaag bellen over de uitslag van het mestonderzoek.. ( ze vermoed spoelworm) en afhankelijk daarvan misschien een bloedonderzoek. Denk dat het wel goedkomt
Nou de uitslag is binnen.. ze heeft een flinke spoelworm besmetting (ondanks het goede ontwormen) helaas toen ze bij me kwam zat ze ook vol met wormen, dachten dat we het onder controle hadden maar blijkbaar niet. We hebben nu een heel behandelplan..
Ze moet nu 2x ontwormt worden en ze krijgt nog een neuszonde, ook krijgt ze medicijnen tegen het hoesten. Op naar een gezonde pony!
Zometeen het bos in, op jacht naar mooie herfstblaadjes voor wat mooie foto's
kking
Geplaatst: 12-11-15 09:44
Beterschap goed dat je de da hebt laten komen
Kimley
Geplaatst: 12-11-15 09:47
kking schreef:
Beterschap goed dat je de da hebt laten komen
Dankjewel! Ze is gelukkig niet echt "ziek" ervan, ze is lekker alert en wakker Gaat weer helemaal goed komen
Fijn dat je t nu weet, maakt t natuurlijk niet minder vervelend! Beterschap!
spatter
Geplaatst: 12-11-15 11:44
Sterkte Kimley ook echt wel een jonkies kwaaltje, spoelwormen en daar moet je een ander ontwormmiddel voor gebruiken als gebruikelijk.
Dat hoesten doet me dan weer denken aan bloedwormen, hou dat ook goed in de gaten!
Tika heeft ook een hele tijd last gehad van wormen. Aarswormen(gele eitjes bij haar poepgat) en volgens mij ook spoelwormen al waren het wel kleintjes. Uiteindelijk haar een tijdje iedere 3 weken ontwormt, doe ik echt niet graag maar ze bolde steeds weer op. Nu gaat het al een hele tijd goed, maar ze heeft ook behoorlijk wat eikels kunnen eten en die ontwormen ook. Oud middel van de boeren.
Sterkte ermee Kimley, hopelijk mag ze zich gauw weer lekkerder in het vel voelen! Ik ben met die van ons vanmiddag eens gaan wandelen over het erf, en daar ligt van alles, zeil, autobanden, staan etende koeien etc.. ze ging overal aan snuffelen met zo'n blik van ligt er eten onder ja of nee, anders had ze er echt geen interesse in en ging de zoektocht gewoon verder Heel nonchalant.