Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terpentijn schreef:Ik merkte dat Steef tegen hen hele andere dingen zei en vertelde dan tegen mij eerder, waarvan ik dacht: waarom legt-ie dat tegen MIj nou niet eens zo duidelijk uit? maar ik hou het goed voor mogelijk dat ik door mijn burnt out toestand daarvan gewoon in mijn eigen lessen een groot deel niet eens heb meegekregen....dat het gewoon niet tot me doordrong.
terpentijn schreef:Jahaa, , hij kan me wat verder, Prins Jaopie, wat een karaktertje ook he? Ik ben dol op hem met al zijn onzin erbij.
Had ik hem na al zijn woedende macho gedrag (kappen met z'n voorbenen naar mij, proberen te bijten echt van die hengstenstreken) weer teruggezet in de weide zonder er iets verder mee te doen... dan was ik compleet weggeweest. Probeer het dan de volgende keer nog maar es.... Dan krijg je die narigheid dus dubbel. "t Is een ruin natuurlijk, maar het kan nog een heel mannetje zijn hoor als-ie denkt: nu even niet.
Goeie genade ik heb er al een onzin mee meegemaakt in zijn jongere jaren, echt!
Heb ooit weleens gedacht "hebben ze bij die castratie indertijd niet ergens een bal over het hoofd gezien?"
Maar dat zal wel niet,'t is gewoon nogal een hanig type.