Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ceriadwen schreef:Want? Ze heeft zelf de link naar de website gegeven, ook heeft ze zelf de "stalnaam" neergezet. Dus heeft ze helemaal niet de intentie om anoniem, underkuffert te opereren hier.
Als ik dan een inconsistentie zie in een verhaal "ik ben 50" en ik proef hier uit de posts dat de poster eigenaar is van het pension, maar ik heb op de website alleen maar jonge meiden gezien dan vind ik dat vreemd, en dan is het misschien handig voor mijn eigen beeldvorming als ik dit aankaart zodat de betreffende poster hier antwoord op kan geven, zoals ze ook gedaan heeft.
Wat mij ook bevreemd is dat Geetje 9 jaar ervaring heeft met paarden, zoals ze zelf zegt.
Ceriadwen schreef:nouhou heel internet, heb wel 1 minuut gegoogled en kom dan daar uit, naar mijn idee is er niks mis mee om wat verder te kijken dan mijn neus lang is en te kijken waar mijn onbehagelijke gevoel vandaan komt zoals ik al zei mbt wat inconsistenties in het "verhaal"
Dat jullie met 4 "eigenaren" zijn maakt het wel al een stuk begrijpelijker hoe dingen aangepakt kunnen worden. Als jullie alle 4 werken en een deel van je inkomen afstaan aan de paarden en alle 4 eigen taken hebben dan is het al een stuk overzichtelijker zowel logistiek als economisch.

geetje1 schreef:Ceriadwen schreef:Want? Ze heeft zelf de link naar de website gegeven, ook heeft ze zelf de "stalnaam" neergezet. Dus heeft ze helemaal niet de intentie om anoniem, underkuffert te opereren hier.
Als ik dan een inconsistentie zie in een verhaal "ik ben 50" en ik proef hier uit de posts dat de poster eigenaar is van het pension, maar ik heb op de website alleen maar jonge meiden gezien dan vind ik dat vreemd, en dan is het misschien handig voor mijn eigen beeldvorming als ik dit aankaart zodat de betreffende poster hier antwoord op kan geven, zoals ze ook gedaan heeft.
Wat mij ook bevreemd is dat Geetje 9 jaar ervaring heeft met paarden, zoals ze zelf zegt.
geloof niet dat ik dat gezegd heb hoor
maar het is wel zo dat ik door mijn kinderen in de paarden terug gekomen ben
alleen op een andere manier dan de meeste van jullie
daar komt bij dat ieder bedrijf,pension,opvang of wat dan ook meerdere eigenaren kan hebben
wij zijn met 4 eigenaren en een hele bubs vrijwilligers
wij hebben alle 4 zo ons eigen ding binnen wat wij doen
is niets mis mee
en ik hoef niet zo nodig met me foto op de site
dit topic is de enige keer dat IK naar buiten getreden ben over de opvang
gewoon omdat dit onderwerp mij raakt .niet meer niet minder
maar om nu zover te gaan dat iemand heel internet ga hier gaat at afpluisen om maar aan te tonen dat ik niet 50 ben gaat wel heel ver en is naar mijn idee erg persoonlijk
Ninx schreef:De kans dat je paard op zo'n plek terecht op den duur is groot..... bezint eer ge begint!
[VN] Laatste 50 dieren Wagenberg in beslag genomen [video]
Kamy schreef:Maar persoonlijk (nee het draait niet om mij, maar ik kan niet voor anderen spreken) zou ik daarom mijn paard ook niet op internet, of ergens in een advertentie zetten.
Ik zou op mijn dooie gemak zoeken, via netwerken van kenissen en vrienden. Tot ik een particulier adres vindt. Bij een gezin, niet bij een handelaar.
Andere vraag: In paardenbladen zie je vaak de advertentie: Gevraagd paarden in lagere prijsklasse, bemerking geen probleem. Correcte en snelle afhandeling. Kijk, dat klinkt alsof je er makkelijk en snel vanaf kunt komen. Maar ik weet niet wat voor iemand zo'n advertentie plaatst. maar bij mij gaan de haren omhoog en ik vertrouw het niet...

Kamy schreef:Andere vraag: In paardenbladen zie je vaak de advertentie: Gevraagd paarden in lagere prijsklasse, bemerking geen probleem. Correcte en snelle afhandeling. Kijk, dat klinkt alsof je er makkelijk en snel vanaf kunt komen. Maar ik weet niet wat voor iemand zo'n advertentie plaatst. maar bij mij gaan de haren omhoog en ik vertrouw het niet...
Cer schreef:Kamy schreef:Andere vraag: In paardenbladen zie je vaak de advertentie: Gevraagd paarden in lagere prijsklasse, bemerking geen probleem. Correcte en snelle afhandeling. Kijk, dat klinkt alsof je er makkelijk en snel vanaf kunt komen. Maar ik weet niet wat voor iemand zo'n advertentie plaatst. maar bij mij gaan de haren omhoog en ik vertrouw het niet...
Ik dacht altijd dat dat een advertentie van een slager was oid?
liljebo schreef:Gypsy, klinkt niet in mijn oren als een kapot paardje? Waarom niet geschikt voor de fok? Als het een geschikte menpony is, kan het best interessant zijn voor mensen. Maar ik zou het paardje dan in geen geval te goedkoop weg doen.
Maar dan hebben we het dus niet meer over kapotte paardjes, toch? Waar dit topic dus over gaat.
Ik heb zowiezo speciaal hiervoor al een bitje aangeschaft, normaal men ik zonder, maar alles wat helpt om haar mooier te presenteren bij een breder publiek helpt. Van de week maar eens een mooie advertentie maken, pony even in de knotten steken etc. Misschien knip ik haar manen dan ook wel, ze zijn nu halflang, maar dan ziet ze er wat sportiever uit. Zou dat helpen denk je?
Mijn merrie heeft de hele ochtend lopen knokken en die kleine heeft zich natuurlijk suf gelachen.