Zie hem op facebook haha.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kirsha schreef:Nouja, ik let ook op mijn paard natuurlijk, en ze zal er ook echt geen rodeo van maken hoor. Ik vind het zelf fijner om gewoon op de omgeving te letten.
Geryon schreef:Kirsha schreef:Nouja, ik let ook op mijn paard natuurlijk, en ze zal er ook echt geen rodeo van maken hoor. Ik vind het zelf fijner om gewoon op de omgeving te letten.
Ligt er ook wel aan waar je rijdt natuurlijk. De schrik van mijn paard komt voor mij altijd uit het niets, of ik nou op de omgeving let of niet, stom beest ziet spoken
Hilli schreef:Een joggingbroek en slobbertrui mag je zeker dragen. Binnenshuis. Op de bank. Niet in het openbaar, al snap ik heel goed dat het lekker zit en dat dat soms het enige is wat belangrijk is.
.
Soraya10 schreef:Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naad.
en je ziet het zo hard in die kleur en lichte stof! 
Friso_lover schreef:Oepsie, ik rook altijd een sigaret bij het uitstappen of op buitenrit. Nu is mijn paard gelukkig bomproof en vertrouw ik hem met mijn leven, maar snap jullie standpunt dat het gevaarlijk is. Aan de andere kant let je ook niet op je paard wanneer je bekenden tegen komt en een praatje maakt of wanneer je idd om je heen zit te staren. Dusja, waarom dan geen sigaret
. Soraya10 schreef:Tja als exroker kan ik alleen zeggen dat t heerlijk ontspannend was ff een peukie tijdens een buitenrit en pasrd van mn zus is 35 geworden dus die heeft niet geleden onder t mee roken. Mijn pony is nu 23 en in blakende gezondheid. Ik ben blij dat ik niet meer rook en vaak denk ik ook bij bushaltes etc wat ziet t er eigenlijk stom uit dat roken, maar ja best hypocrirt aangezien ik t ook jaren gedaan heb. Nu al ruim 2 jasr gestopt en begin nooit meer!
. Dat zijn altijd van die kul-argumenten, he. Roken is slecht. Voor mens en voor dier, punt. _San87_ schreef:Soraya10 schreef:Tja als exroker kan ik alleen zeggen dat t heerlijk ontspannend was ff een peukie tijdens een buitenrit en pasrd van mn zus is 35 geworden dus die heeft niet geleden onder t mee roken. Mijn pony is nu 23 en in blakende gezondheid. Ik ben blij dat ik niet meer rook en vaak denk ik ook bij bushaltes etc wat ziet t er eigenlijk stom uit dat roken, maar ja best hypocrirt aangezien ik t ook jaren gedaan heb. Nu al ruim 2 jasr gestopt en begin nooit meer!
De opa van m'n vader is ook 90 geworden ondanks het roken. Dat zijn altijd van die kul-argumenten, he. Roken is slecht. Voor mens en voor dier, punt.
van je paard afkomt met je snikhete zwarte dressuurjas en je moet dan eerst paard afzadelen, afsponzen, op de trailer zetten, eigen kleren wisselen, kofferbak weer inruimen etc. voor je aan je drankje toekomt kan ik er wel eens weemoedig aan denken.