e zijn genoeg fake mensen die aandacht proberen te trekken van andere mensen omdat ze zelf geen leven hebben, het feit dat hij fake foto's gebruikt en zegt dat de foto's van hem zijn.. zegt al genoeg.
dat iemand fake foto's gebruikt oke, maar zeg dan niet dat ze van jezelf zijn.. zeg dan gewoon dat je niet herkenbaar in beeld wilt komen.
nynke.. ik kijk dat programma op tv ook steeds waarbij mensen 2 jaar lang voor de gek worden gehouden door zogenaamde modellen en weet ik veel wat voor mensen en daaruit bleken ineens zieke enge lelijke dikke vrouwen e.d. te zijn.
dus het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat dit ook allemaal zo is.
daarbij er zijn genoeg meisjes die heel graag een fries willen verzorgen en rijden en ts heeft genoeg aanbiedingen uit de buurt gehad, wel apart dat hij nog steeds niets gevonden heeft.
het vreemde vind ik ook dat dit zelfde paard van een andere bokker is/was en dat dit paard nu gebruikt wordt door ts.
en zo kan ik nog wel tal van dingen gaan opnoemen wat niet klopt.
heeft er iemand al geprobeerd kontakt op te nemen met de oude eigenaar van de fries of de fokker of waar het paard vandaan zou komen.. denk dat er dan ook een hoop gelul uit de wereld geholpen wordt.
ik hoop nog steeds dat ts dit niet uit zijn duim zuigt, maar het feit dat hij al vanaf het begin liegt over zijn foto's.. geloof ik er geen snars meer van.
ik wil wel eens weten welke stal het is waar het paard stond en kontakt krijgen met die stal om te vragen of er een fries gestaan heeft o.i.d.