paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:43

e zijn genoeg fake mensen die aandacht proberen te trekken van andere mensen omdat ze zelf geen leven hebben, het feit dat hij fake foto's gebruikt en zegt dat de foto's van hem zijn.. zegt al genoeg.
dat iemand fake foto's gebruikt oke, maar zeg dan niet dat ze van jezelf zijn.. zeg dan gewoon dat je niet herkenbaar in beeld wilt komen.

nynke.. ik kijk dat programma op tv ook steeds waarbij mensen 2 jaar lang voor de gek worden gehouden door zogenaamde modellen en weet ik veel wat voor mensen en daaruit bleken ineens zieke enge lelijke dikke vrouwen e.d. te zijn.

dus het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat dit ook allemaal zo is.

daarbij er zijn genoeg meisjes die heel graag een fries willen verzorgen en rijden en ts heeft genoeg aanbiedingen uit de buurt gehad, wel apart dat hij nog steeds niets gevonden heeft.

het vreemde vind ik ook dat dit zelfde paard van een andere bokker is/was en dat dit paard nu gebruikt wordt door ts.
en zo kan ik nog wel tal van dingen gaan opnoemen wat niet klopt.

heeft er iemand al geprobeerd kontakt op te nemen met de oude eigenaar van de fries of de fokker of waar het paard vandaan zou komen.. denk dat er dan ook een hoop gelul uit de wereld geholpen wordt.

ik hoop nog steeds dat ts dit niet uit zijn duim zuigt, maar het feit dat hij al vanaf het begin liegt over zijn foto's.. geloof ik er geen snars meer van.

ik wil wel eens weten welke stal het is waar het paard stond en kontakt krijgen met die stal om te vragen of er een fries gestaan heeft o.i.d.

Rennie89

Josca is iig niet zijn zus xD lol. dat kan ik je 100% garanderen, ken haar. Maar zij heeft het wel voor hem geplaatst

Mondy

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:44

Ik weet niet meer wat ik er van moet denken,maar laten we nu toch alsjeblieft ophouden met speculeren en detective spelen. Want oh wat zou ik me gekwetst voelen als mijn paard gestolen was en ik las zulke reacties terug

Zirkonia

DAMES!

Dankzij enig speurwerk van Shagya zijn we er achtergekomen dat er een Mirjam is die een fries heeft met éxact die papieren genaamd;
Barre Fan 'e Boppelannen (Beat 411 x Jillis 306). Wanneer men die naam in google gooit, komt men bij een topic hier op bokt:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1490569 , men vind daar de volgende foto:
Afbeelding

Dankzij de Upendo kunnen we een kijkje nemen in "Frank" zijn photobucket Library;
upendo schreef:

Klikt men op deze link, dan ziet men bovenstaande foto twee keer voorbij komen.. En foto's van "Franks" voorkomen..

Edit: Zou kunnen dat de bokker "Barrelover" zijn zus was, mocht dit verhaal echt zijn. Maar waarom dan die foto's in z'n photobucket van dat bepaalde uiterlijk?

TS, misschien is het tijd voor een
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 10-04-13 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

dots83

Had een pb gestuurd met naam van de ' staleigenaar' maard kreeg niets terug....als het om die man gaat dan weet ik toevallig dat hij voor zijn werk veel in het buitenland zit...weer probleem opgelost....

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:46

maar zijn zus heb toch wel op bokt gezeten of niet

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:47

Ik wens TS veel succes verder en hoop het lukt met vinden..
Mocht het een koek-verhaal zijn, hoop ik dat hij hard in de stront zakt...

Ga dit verhaal verder niet meer volgen.. Lijkt wel een detective-topic hier.....

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:48

Ellee zus van ts had dit paard gekregen en dat topic dat je aanhaalt is al wat ouder..

Maar mensen asjeblieft ga nou niet speculeren over dingen die je simpelweg niet weet. Bah wat word ik naar van sommige reacties hier :r

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:48

Hier maar een slotje voor overleg omdat er nog steeds gespeculeerd wordt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:42

En het topic blijft definitief gesloten. Het topic is geopend onder een schaduwaccount.