De raarste manier waarop jij ooit van je paard bent gevallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:46

Samen met een vriendin op 1 paard, die bokte ons eraf en hoe we op het paard zaten, zo zaten we ineens op de grond. Vriendin had mij ook nog vast :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:57

AaronYve schreef:
Samen met een vriendin op 1 paard, die bokte ons eraf en hoe we op het paard zaten, zo zaten we ineens op de grond. Vriendin had mij ook nog vast :D

die vind ik niet raar, maar zielig voor het beestje >;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:19

nou ja zeg penny.. je kunt als 2 meisjes van een jaar of 10 samen op 1 paard zitten.
Paard heeft er niks aan over gehouden hoor :')

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:26

Wij zitten ook vaak genoeg met z'n 2e op het paard, niks mis mee. Lekker rondstappen door het dorp

Ik heb eens een mooie achterwaartse salto gemaakt oen het paard steigerde. Ook heel leuk :)

Nico_lette

Re: De raarste manier waarop jij ooit van je paard bent gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:27

Een vriendin van mij zaterdag

Pony maakt een razendsnelle pirouette en zij maakte een salto van 't paard af
PLOF daar zat ze :')

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: De raarste manier waarop jij ooit van je paard bent gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:40

Heb nog een leuke... Tijdens oefenen van barragelijntjes steeds korter draaien. Op een gegeven moment kon paard echt geen sprong van 1.20 meer maken en bleef heel verstandig staan. Alleen had ik gedacht dat hij wel ging en dus met een mooie salto foutloos over de hindernis en in de salto paard met de teugels aan de hindernispaal vast geknoopt. Stond netjes op de voeten en paard keek me heel wijs aan... de tekstbalk was vrij vertaald " ja baas, dit kon echt niet maar ik snap niet dat je dan zonder mij gaat springen "

Afijn, ik weet nu wel hoe kort hij kan draaien en mijn valskills zijn nog steeds prima. Net als een kat kom ik eigenlijk altijd op de pootjes terecht.

MariskaDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 06:34

Ben een keer met een soort salto van een paard afgevallen. Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :D