Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lifaya schreef:Geen mensen hier die een poging willen wagen op mijn bijrijdpaardWil puur kijken of er werkelijk waar zoveel van een foto af te zien is. Ik doe dit paard pas 2 a 3 maanden maar er "mankeerd" het een en ander aan. Ben dus benieuwd of iemand dit kan zien
wij zijn dus bekend met de ergste problemen
lifaya schreef:Geen mensen hier die een poging willen wagen op mijn bijrijdpaardWil puur kijken of er werkelijk waar zoveel van een foto af te zien is. Ik doe dit paard pas 2 a 3 maanden maar er "mankeerd" het een en ander aan. Ben dus benieuwd of iemand dit kan zien
grietje14 schreef:lifaya schreef:Geen mensen hier die een poging willen wagen op mijn bijrijdpaardWil puur kijken of er werkelijk waar zoveel van een foto af te zien is. Ik doe dit paard pas 2 a 3 maanden maar er "mankeerd" het een en ander aan. Ben dus benieuwd of iemand dit kan zien
Het is eigenlijk niet een kwestie van iets aan een foto zien.
Readen kan ook op verschillende manieren. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld
geleerd wat het uiterlijk, (dus hoe de mond gevormd is etc.) voor karaktereigenschap betekent.
De meesten maken telepatisch contact en stellen het paard vragen, sommige mensen krijgen dan
ook nog dingen door of voelen dingen aan.
Ff ter informatie
grietje14 schreef:Geloof je er niet in?
Je bedoelt dat het met mensen moeilijker gaat, nou dat komt denk
ik omdat dieren erg spirituele wezens zijn en dat bij dieren veel fijner ligt.
Bij een mens is dat weer anders, het is ook moeilijker om mensen te healen.
Mensen laten veel minder makkelijk los dan dieren.
Kuggur schreef:grietje14 schreef:Echt zo gaaf dat dat kan, de telepatisch contact met een paard maken. En andere dieren ook natuurlijk.
Inderdaad erg verbazingwekkend, zéker gezien het telepathisch communiceren met de eigen diersoort aanmerkelijk moeizamer schijnt te gaan.
Dat zou je toch andersom verwachten.