Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolanda20 schreef:Op de youtube kanaal van agaat van der lei staat een filmpje met als titel Firts class..
Zal het hier om dezelfde gaan. qua lopen denk ik van wel.
(er staan 2 witte schimmels... klik first class) hierop springt hij een vl. wissel
Ramzi schreef:listiglistje schreef:ik vind niet dat je daarover moet piepen als het paard verder oké is, 5500 is nu niet de hoofdprijs voor een knap
beestje wat volgens mij fijn/makkelijk na te rijden is...kom hij is al 12, als ze dan niks mankeren, kijk als ie 3 was en nog werk in de benen kreeg
Geen een paard is perfect, als je gaat zoeken vindt je altijd wat!
Johnnydepony schreef:Eefje, ben je gelukkig in de liefde? Zo ja zou ik een deurtje verder kijken. Het geluk dat je daar een fatsoenlijk paard weg haalt zal dan wel niet aan jou besteed zijn.
Evelien_1987 schreef:bij de stal hebben ze ook een zeer listig systeem over het reserveren van paarden.
Ik heb vrijdagavond zes uur savonds afgesproken twee paarden te willen rijden. Ze wist precies welke paarden. Krijg ik half tien een mail dat een van die paarden gereserveerd is en dat ik daar niet meer naar kan kijken maar nog wel die andere kan bekijken maar ja misschien wordt die ook nog wel gereserveerd dus kon ik maar beter reserveren. Het was drie uur heen en drie uur terug rijden voor ons en het leek me echt een leuk dier dus ja dat doe je maar. Daarna pas op onderzoek uitgegaan op internet en bokt en toen gelezen dat het paard ks had. Helaas heb ik eerder een paard gehad die rugproblemen had dus een uur later terug gebeld dat dit niet in de advertentie stond. Ze wilde er niets van weten... was niet zo. Kon de reserveringskosten ook niet meer terugkrijgen.