Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cowgirl schreef:Maar owee als je in amerika een paard naar de slacht brengt...moet je ze dan eens horen.

gezien ik heb begrepen dat je geen slachthuizen hebt voor paarden.... In Canada gebeurt dit wel gewoon maar heb hier niet zulke plesante filmpjes over gezien... (laten we het er op houden dat ze geen schietmasker gebruikten maar een geweer, waar je wel eens mee kan missen
)
heb het hele topic gelezen en een paar keer met tranen in m'n ogen gezeten. Wat een dingen doen mensen hun dieren toch aan voor geld of status 

bethje31 schreef:Klopt DubbelDun maar blijkbaar wordt er wel aan gewerkt.
Zie link:
http://www.change.org/petitions/end-tennessee-walking-horse-cruelty
Kan iedereen die er tegen is meteen de petitie tekenen!
Nikass schreef:Waarom is daar niks mis mee? Vind het hoe dan ook een raar soort "hulpmiddel". Met welk doel zou je dat met gezond verstand inzetten dan?
DubbelDun schreef:Volgens mij hadden ze de slacht afgeschaft, alleen toen brachten mensen hun paarden naar een dirt-lot en lieten ze daar achter om van de honger dood te gaan. Dus ik meen dat ze van het niet-slachten weer zijn teruggekomen.
lifaya schreef:wat gebeurt er dan met die paarden?gezien ik heb begrepen dat je geen slachthuizen hebt voor paarden....