Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calypso84 schreef:Ohja, en de leeftijd zoals ik eerder zei. Zij of het moet toch echt onder de 10 zijn. Ik wil het paard voor altijd kopen, en het zou jammer zijn dat als ik een paard van 14 koop, dat wij hierdoor minder lang een team zullen zijn dan dat ik een paard van 8 jaar koop.
ps, vind de tips wel fijn hoor! Alleen ben bang dat dit nét niet het paard voor mij is. Ben ook rustig aan het zoeken. Maar heb geen haast.
Calypso84 schreef:..
uiterlijk: ik vind mooi, de fries, maar niet zwart (dus geen fries) ze zijn allemaal zo .. eh..zwart haha. De optie daarnaast is de Tinker. .
XladyX schreef:Heyhey, kunnen we niet gewoon de wensen van Calypso84 accepteren? Als zij geen (ex)manegepaard/pony wil en hij maximaal zo oud mag zijn, is dat toch haar keuze? We kunnen haar helpen en adviseren, maar niet opdragen om perse een bepaald paard te kopen wat zij niet ziet zitten.. Zij zal met haar toekomstige paard moeten leven, wij niet
Calypso84 schreef:deruijter schreef:Maar je wilt dus geen manege paard? Wil je echt een paard dat concoursen heeft gelopen of wat?
Ik lees het op die manier dat hij gebruikt is voor in de manege. Dat hij dus iedere dag een aantal keer bereden is.. Mijn ervaring met manegepaarden is dat hij daardoor nooit consequent is opgevoed. Een groot min puntje dus.
Of lees ik het fout?Citaat:Heeft bij ons in de manegelesjes gelopen, ze is lekker voorwaarts en braaf
maar het is wel een heel leuk paard! Hij lijkt kwa uiterlijk op de fries, met de kleuren van de new forest. Wel heel leuk
Pion schreef:Calypso: ik heb je een PB verstuurd met een advertentie van een paard.
Overigens op de bokt markt, als ik zo even snel kijk, staan er ook wel wat leuke dieren voor je bij.
Er was geloof ik nog iemand op zoek laatst naar een leuk recreatiedier?
Weet niet meer precies wie, maar misschien ook voor jou de moeite waard even op de bokt markt rond te snuffelen.
Pion schreef:Jij had die 5-jarige toch?
Of haal ik nu iedereen door elkaar?
Wat voor stokmaat zoek je?
Zag vooral een aantal leuke in de E-maat staan op de bokt markt voor recreatie.
Er was ook iemand die een D-pony zocht voor recreatie geloof ik?
Gerjanne_s schreef:Niet echt heb aardig wat ervaring met jonge paarden. En als het paard echt is wat ik zoek maakt het me ook niet uit als het bijvoorbeeld 16 17 is. Hier moet dan wel de prijs naar zijn vind ik.
Je zou toch zeggen dat er dan ergens eentje voor me staat
Gerjanne_s schreef:@ pion, Dat ziet er inderdaad wel leuk uit ja. Best grappig dat er dezelfde hengst achter zit als de vijfjarige merrie'
Ik vraag me altijd wel af wat er achter zon zinnetje zit
Wel enige rijervaring gewenst
Ik heb namelijk wel rijervaring maar zou niet zeggen dat ik heel goed ben ofzo. Ook kan ik best snel zenuwachti worden. best lastig
MarvinSgatJ schreef:@calypso is een draver niks voor jou? Zijn meestal niet zo groot, lagere prijsklasse en goed voor recreatie.
http://link.marktplaats.nl/525177454