Eigenlijk wil ik best wel weten wat je nou voor echt ergs had gedaan TS...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Browniee schreef:tijdje meegelezen.
Ik was eerst bevriend met een meisje, had al veel verhalen gehoord dat het meisje heel raar was en dat ze AL-TIJD loog. Maarja, ik was nieuw op de manege en ze was de enige die aardig deed tegen mij, en ze was echt lief. Samen mochten we weleens tutten met de bruine KWPN van onze instructrice, hoeveel roze die wel niet in haar haar heeft gehad... Op een dag ging ze weg, naar een andere stal, wij janken joh. Eerst nog lekker getut met het paard voordat ze wegging.
We wilde allebei een eigen paard en hadden bedacht dat het misschien wel samen mocht van onze ouders (zo blij dat dat niet doorging). We zaten dagelijks bijelkaar en minimaal 3x per week op de manege. Na een jaar kwam ik erachter dat ze echt loog, en veel ook. Maar iig gingen wij dus gewoon naar de weides enzo, beetje blij doen met de paarden en dat soort dingen.
nu ben ik niet meer bevriend met haar, ze loog echt over vanalles en nog wat. Ze wordt dit jaar 15 en heeft op haar hyves staan dat anky haar trainster is.... yeah right.
lifaya schreef:Browniee schreef:tijdje meegelezen.
Ik was eerst bevriend met een meisje, had al veel verhalen gehoord dat het meisje heel raar was en dat ze AL-TIJD loog. Maarja, ik was nieuw op de manege en ze was de enige die aardig deed tegen mij, en ze was echt lief. Samen mochten we weleens tutten met de bruine KWPN van onze instructrice, hoeveel roze die wel niet in haar haar heeft gehad... Op een dag ging ze weg, naar een andere stal, wij janken joh. Eerst nog lekker getut met het paard voordat ze wegging.
We wilde allebei een eigen paard en hadden bedacht dat het misschien wel samen mocht van onze ouders (zo blij dat dat niet doorging). We zaten dagelijks bijelkaar en minimaal 3x per week op de manege. Na een jaar kwam ik erachter dat ze echt loog, en veel ook. Maar iig gingen wij dus gewoon naar de weides enzo, beetje blij doen met de paarden en dat soort dingen.
nu ben ik niet meer bevriend met haar, ze loog echt over vanalles en nog wat. Ze wordt dit jaar 15 en heeft op haar hyves staan dat anky haar trainster is.... yeah right.
Ik zie dit meer als een te rijke fantasie dan echt liegen... Ik ben ook zo geweestIk heb toendertijd op een ponykamp iemand wijsgemaakt dat ik een eigen pony had en ze geloofden me ook
natuurlijk was het niet waar
Was toen ook een jaar of 13 a 14
Heb echt een gigantische rijke fantasie, altijd al gehad
Ik heb bijvoorbeeld op een bepaald paardenforum
gezegt dat ik later rijk ga worden, dierenarts word en dat ik dan een ranch in amerika heb met 6 quarter hengsten en 6 merries omdat ik wil gaan fokken
was toen 14 of 15. Ik zie het dus niet als liegen maar wel als een dromer. Liegen is in mijn ogen meer iets als zeggen dat je niet hebt gereden maar het dus wel hebt gedaan (terwijl het niet mag). Ik vind 14/15 jaar nog best jong, ik zie aan de meisjes van die leeftijd die ik ken dat ze ook nog best penny zijn