Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
itsmi schreef:Haha okeeDan maak ik misschien wel een tripje binnenkort
Ben echt verliefd op je ponytje hoor! En ze doet het echt supergoed! Baal je nu niet dat ze nog maar 1 is? Je wilde eigenlijk voor een 2jarige gaan als ik het goed onthouden heb toch?
minikatje schreef:nog even over wilde paarden vangen:
deze dieren worden zowieso elk jaar gevangen en gewoon verkocht.
dit is om de kudde gezond te houden en het draagvlak van het gebied is stand te houden.
de ts laat dus niet een pony vangen in opdracht, ze heeft er 1 gereserveerd in een groep die toch al gevangen wordt.
en dan heb ik liever dat ze gelijk bij een leuk baasje komen dan bij de handelaar waar die van mij aan een stick stond te wachten totdat iemand haar een keer mee zou nemen(niets tegen haar verkoper, hij was echt heel gek met haar maar er was toen gewoon niet meer ruimte en hij wou haar niet elke dag opsluiten in een stal)
het vangen van pony's is wel noodzakelijk aangezien ze moeten overleven zonder hulp van mensen en met teveel pony's levert het gebied niet genoeg voedsel op.(er lopen wel meer dieren dan pony's en die moeten ook eten) wat dus verhongering oplevert.
en in het profiel van de ts te zien is die pony echt niet zo zielig hoor ,dat ze daar terecht komt