Ik heb ook dat blauwe zweetdek, (Alvast voor mijn verjaardag!!) Heb ik zin in want op mijn verjaardag krijg ik ook een paard!! Zo'n zin in maar 1ige NA deel =: Ik denk er te veel aan en dan kan ik niet goed slapen... 'k lig wel 1-2 uur te denken hoe ik mijn (paard) ga noemen enz. Stom he? Mijn tante heeft het bruine sjabrak. Ze heeft het op een witte pony met bruin en met bruine stipjes, staat (Liberty) Super goed!
goudlokjes22
Geplaatst: 06-10-09 20:12
Ooh niet op gelet
Marije__
Geplaatst: 06-10-09 20:13
goudlokjes22, wat bof je dat je een paard krijgt op je verjaardag!!! haha ik snap dat je er vaak aan denkt! zou ik ook doen..!
Ik heb de zweetdeken eigenlijk nog niet gebruikt.. gebruik m meestal in de periode dat het echt vriest, en ik van de manege naar de boerderij moet & weer terug. gewoon over het zadel & rijden maar .
Alvast gefeliciteerd, goudlokjes22! Leuk dat je een paard gaat krijgen voor je verjaardag, mar die moet dan niet te groot zijn, anders past hij niet in de deken ..
ik ben er ook weer een keer. leuk dat je een paard krijgt weet je al wat voor een ?
sassiej92
Geplaatst: 19-10-09 21:42
Ik heb zo'n Champion deken met bandages. 185 maar valt als 175 het past mijn paard dus niet:( Ik vind het een super mooie fijne deken net scapa alleen niet zo belachelijk duur ik kan he tniet voor een zweetdeken neerleggen hoor 100 euro of meer (jammer maar helaas) Al iemand interesse heeft in de deken kaartje zit er nog aan alleen gepast het is een blauwe !
Waar staan altijd de aanbiedingen op de Lidl site? Ik kan het niet vinden...
Alice
Geplaatst: 01-11-09 11:27
Hhmmm, moet dit topic maar eens in de gaten houden Ik heb net even op de site gekeken, maar er staan geen paardenspullen op. Of loop ik nu achter de feiten aan
de laatse keer is ook al weer een tijdje terug. op de lidle site kan je het in de gaten houden, maar ook op dit topic. maar het zal wel weer een paar maanden duren voor ze weer paardenspullen hebben.
Hhmmm, moet dit topic maar eens in de gaten houden Ik heb net even op de site gekeken, maar er staan geen paardenspullen op. Of loop ik nu achter de feiten aan
pff mams gaat iedere week naar de lidl en als er paardenspullen zijn gaat ze ineens naar de jumbo waarschijnlijk dat ze niet wil dat ik de hele winkel meemneem
MoonWencke
Geplaatst: 01-11-09 15:47
Astor schreef:
Als ze weer paardenspullen hebben zouden jullie het dan hier willen melden?
Wees maar niet bang! Het is hier meestal al gemeld, voordat de aanbiedingen op de site staan of de folder verzonden is
Gerlin
Geplaatst: 03-11-09 16:47
nanoeh schreef:
@ gerlin ; hoezo is de kwaliteit niet goed ?
Omdat ik dat vind haha, nee umm de rand gaat bij mij los zitten zegmaar. Dus de steekjes gaan los zitten. Erg jammer, want ik ben echt heel blij met de deken