Zo even een resume dan om het weer eens duidelijk te maken:
Citaat:
Het mens met paarden loopt de hele dag in een prachtige rijbroek met leren paardrijlaarzen....heeft in nog geen twee jaar op een paard gezeten....
Dat vind ik dus het verschil....ik mag ze beiden even graag...
Citaat:
het gros is idd ook erg bezig met uiterlijk vertoon en het dier onderwerpen aanzichzelf. Dat zijn imo geen paardenmensen.
Citaat:
Hebben er teveel verpestte paarden van moeten bijschaven helaas...... die hun plek niet kenden
Die mensen zijn in mijn ogen "mensen met paarden"..... die snappen het niet
Krom he ? en dan nog beweren dat er niets mis is met mensen met paard terwijl jullie er zelf een minderwaardig iets van maken.
Bergeten dat je een mens bent, zijn dat dan de paardenmensen misschien ? Dus je mag geen nette kleren aantrekken of dure kleren want ja dat is minder goed voor je paard ookal bulk je van het geld ?
Bovenstaand heeft geen betrekking op mij voordat jullie denken dat ik me weer aangesproken voel. Bovenstaand bevestigd allen maar dat mens met paard als minderwaardig wordt gezien hoe hard er ook geroepen wordt dat dat niet zo is.
En verder of en waar jullie de penny lezen is niet echt on topic of wel ? En de rest ook niet dus nogmaals het vriendelijke verzoek niet dit topic ook met opzet gaan vervuilen waar jullie zelf zo'n moeite mee hebben als het over een ander gaat of een onderwerp dat jullie zelf wel van belang achten.
Niet interessant ? Interessante onderwerpen zat elders op bokt.