ik heb net jullie topic gelezen, en wat hebben jullie goede daden verricht! ik duim ook mee voor Lily en hoop echt dat ze beter kan worden en hier nog een mooi leven kan hebben in Nederland, met alle aandacht en verzorging die ze verdient
Laatst bijgewerkt door Ensueno op 22-10-08 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook net het topic gelezen... Wat geweldig wat jullie voor deze zielen doen Ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat komen ook met de "waarschijnlijk"dragende dieren..
Hey, is 1 van jullie op omroep brabant geweest met dit verhaal? ik heb daar iets van gezien...
ja klopt dat was moniek geweest .
lily is door haar geadopteerd en op dit moment zijn ze hard bezig om haar te kunnen redden . dat is de pony met de bult op het hoofd die in het filmpje voorkwam .
Arme lilly zo'n lange reis gehad naar een beter leven en dan dit! Ik duim hier ook mee dat het goed komt met haar! ik volg dit topic met tranen in mijn ogen en ook op de roemeense site van RW! Super wat jullie hebben gedaan en gaan doen met de andere twee die zijn achter gebleven. Petje af hoor voor iedereen die mee heeft gedaan!
Moniek, ik hoop heel erg dat het goed mag komen met lilly. Ik ben heel erg blij dat jij haar hebt willen nemen toen we haar meegenomen hadden naar Nederland. Ik weet dat wat de uitslag ook zal zijn van de da, zij het ontzettend goed bij je heeft.
Volgens mij heeft sbs6 gezegd dat het vanavond is. Ik neem het voor de zekerheid op, weet ik zeker dat ik het heb als het uitgezonden word (ook ivm vrienden/familie die de uitzending bij me willen zien).
ik heb net jullie topic gelezen, en wat hebben jullie goede daden verricht! ik duim ook mee voor Lily!! ze hebben nu toch wel lekker leven verdient.. die arme paardjes ( en andere dieren daar ) het breekt echt mn hart, hoe mensen met dieren om kunnen gaan, ongelooflijk!!!!
Ik ben altijd een stille lezer geweest, wist nooit zo goed wat te zeggen, en toch super dat jullie dit zo hebben gedaan! Als ik de kans kreeg zou ik graag het zelfde willen doen. Veel succes en sterkte er mee