Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Ik merk dat ik het gewoon niet begrijp. Over welke regeling heb je het (sorry als ik het vergeten ben) , praat je over de mens buurman of staat er een paard waar hij naar kapt? Waarom kapt hij naar de buuf want waarom staat die gast daar,?
different1 schreef:pien_2010 schreef:Ik merk dat ik het gewoon niet begrijp. Over welke regeling heb je het (sorry als ik het vergeten ben) , praat je over de mens buurman of staat er een paard waar hij naar kapt? Waarom kapt hij naar de buuf want waarom staat die gast daar,?
Er staan paarden van kennissen van de man van Ayasha op het andere stuk, zij gebruiken dit kosteloos maar doen dus ook geen ruk...
Snap je frustratie heel goed, TS, dit levert niks op dan hoofdpijn.
er zijn bokkers die dat kunnen bevestigen.
) dus ik deel ook gewoon moeilijk vooral omdat het voor mij de enige plek op deze wereld is die echt van mij is… dus alles wat niet loopt zoals ik wil frustreert me enorm. En zij doen hun ding wat logisch is natuurlijk maar hun ding veroorzaakt wrijving.

ze zeiden toen ik uit viel ook dat ze geen problemen tussen mij en mijn man wilde maken. Dus ze lijken zich er toch wel bewust van te zijn dat de regeling wringt. Als ik dat zou denken zou ik eerlijk gezegd gewoon gaan. Zeker omdat het niet is dat ze zelf geen weide hebben. Gewoon niet veel maar met een beetje management kunnen ze prima bij hun staan. Onze weide maakt het hun gewoon makkelijker. Als ik zo ergens stond zou ik in dit geval zelf al gegaan zijn eigenlijk.

Misschien is het voor je man ook wel een opluchting als jij het doet en dit probleem dan eindelijk opgelost is zonder dat hij de slecht nieuws brenger hoeft te zijn.

hij heeft doorheen de jaren al heel veel geduld gehad met mij.
En stalen zenuwen als ik weer eens een of andere dwaze knol besluit te nemen/rijden. 

Ik vind dit soort onnodige frustratie gewoon zo rot voor je.