Wat heerlijk dat ze zo stoer doorloopt Sanne!
Gister weer gesprongen met Harvey. En hij deed het weer goed! Wel paar keer erlangs geschoten omdat ik te afwachtend reed. Maar toen ik het zelf doorhad deed hij het ook top.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Doe ik je niet na. Mooi hoor!
Ik ben ZO trots!

Beeld ziet er ook fijn uit!
waar voor een 2 weken terug de draf een heel stuk makkelijker ging dan de galop, ging vandaag de galop een heel stuk fijner dan het drafgedeelte. Toch leuk die jonge paarden, dat ze zoveel veranderen. Ze was in draf behoorlijk afgeleid met alles wat er omheen gebeurde en langskwam 

Daar kunnen we meer op zien en betere tips geven. Mij valt sowieso op dat je ook in draf je been vaker optrekt en niet lang houd + tenen vaak naar buiten zijn. Als de tenen naar buiten zijn trek je je been snel op en als gevolg ga je snel knellen met de binnenkant van je knie. Teen naar binnen en been lang, gewicht op je beugels houden. Dat laatste denk ik vaak aan dan gaat het ineens een stuk makkelijker.
.
Gelukkig luisterd ze daar een beetje naar. Haar rug stond helemaal bol en ik weet wat daar uit kan komen, helemaal als ze nog een spurtje van tevoren doet. Is niet nodig hoor
.
.

Spiertjes zijn het niet gewend denk ik..
elke keer als ik de fotos zie is dat het eerste waar ik aan denk

blijf er zelf ook gek op. Was echt niet bewust op zoek naar zo'n kleur, maar lelijk is het niet haha!
(wel achter de fiets aan
). Heerlijk relaxt kunnen rijden
.
.
.
.
. Sjouwde er lekker over. En Krisje gedroeg zich deze keer gelukkig wel. Vorige x is ze 2x kei hard omgeflikkerd omdat ze zo idioot aan het doen was dat Baby aan de andere kant van het hek was
.
leuk weekend voor de boeg! Goed bezig!
echt heel hard. Nova was even de weg kwijt, veel paniek
)

.
Ze wou graag mee haha, draafde ongeveer de trailer op. Ze was weer super fris dus eerst even goed laten draven en galopperen. Normaal stap ik eerst altijd en aantal rondjes aan een lange teugel maar daar had ze nu geen geduld voor.
.
.

dus we komen er wel!

.
nouuuu, zoiets zit nog niet in de planning hoor. Eerst maar eens zorgen dat we thuis fatsoenlijk rond kunnen rijden.