Hopelijk vindt Art in de toekomst goede begeleiding om door te pakken zodat dit soort dingen stukken makkelijker gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zoals Art al eerder vertelde heeft Limo niet zoveel respect voor prikpalen en dus besloten dat we zelf maar voor paal konden spelen. Door het halveren van de wei had Limo minder ruimte om weg te rennen. Moet zeggen, op dat moment was hij absoluut niet over de zeik. Hij vond het vreemd, draafde wat heen en weer maar liet zich wel werken door Hilary.
Op een gegeven moment zat ik op mijn hurken naast Limo zijn linkervoorbeen. "Zie je een beginnetje van het verband?" waarop een uitgebreide inspectie van het verband volgt door mij.. Uiteindelijk vond ik een klein uitstekend stukje en heb ik de gok gewaagd. Het voelde alsof ik een pleister van iemand huid lostrok, maar dan heel heel langzaam. Stukje voor stukje het verband losgemaakt, tot ik op het punt kwam dat het begon te scheuren en ik ineens met een stukje verband in mijn handen stond. "poedersuiker en nu.. Weg beginnetje". Dus de hulp van de magische schaar ingeroepen. Dat was wel echt de redding, want zonder schaar hadden we daar nu nog gezeten denk ik. Het verband zat ehm.. Goed vast
Door telkens een stukje in te knippen kon ik weer verder losmaken en scheuren. Limo stond ondertussen op rust, lekker af te kauwen en was eigenlijk gewoon lekker ontspannen. Eerlijk is eerlijk, ondertussen moest ik redelijk grof geweld toepassen om die dingen los te krijgen 

Rond een uur of 22:00 vertrokken we weer richting Nederland, ik lag om 00:30 op bed en zit nu al sinds 7:00 weer in Den Haag. Je moet er wat voor over hebben haha. Maar, we hebben wel een leuke 'boktmeeting' gehad! Heleennn schreef:Het viel dus inderdaad allemaal best wel mee met zijn gedrag zo te horen. Goed gedaan van jullie!
TS stond er alleen voor, als ik het verslag zo lees was de hulp echt hard nodig om de ruimte te verkleinen en extra handen te hebben om de verbanden los te krijgen.Leo schreef:Heleennn schreef:Het viel dus inderdaad allemaal best wel mee met zijn gedrag zo te horen. Goed gedaan van jullie!
Nee zo moet je het niet stellen vind ik.TS stond er alleen voor, als ik het verslag zo lees was de hulp echt hard nodig om de ruimte te verkleinen en extra handen te hebben om de verbanden los te krijgen.
Daarbij heeft Hilary de kennis en ervaring, waardoor ze niet overbluft werd door het vluchten van Limo maar rustig kon handelen en hem zodoende kon leren dat het allemaal niet zo erg was en vluchten hier niet het goede antwoord was.
Als je er zo alleen voor staat als TS, begrijp ik dat het allemaal niet lukte afgelopen week met een paardje als Limo.
Heleennn schreef:Het viel dus inderdaad allemaal best wel mee met zijn gedrag zo te horen. Goed gedaan van jullie!
Babootje schreef:Heleennn schreef:Het viel dus inderdaad allemaal best wel mee met zijn gedrag zo te horen. Goed gedaan van jullie!
Dat vind ik ook wel. Het heeft meer te maken met de situatie van Art zelf en het feit dat zij blijkbaar waar zij nu met de pony's staat redelijk verstoken is van hulp.
De pony lijkt me zo uit het verhaal op te maken wat sensibel maar niet overdreven. Hij is vooral slim genoeg om te hebben uitgevonden hoe hij iets niet hoeft te doen wat hij niet wil.
Dat wat de meiden hebben gedaan is natuurlijk top, maar het is van de zotte dat het voor Art blijkbaar onmogelijk was om zelf deze hulp wat dichterbij te regelen. En is, waardoor je je moet afvragen of de plek waar ze staat zo geschikt is voor haarzelf.