Is iedereen adhv dit topic bij je terecht gekomen of op andere manieren?
Want op zich is het natuurlijk wel handig dat mensen hier een behoorlijk goed beeld kunnen krijgen van jouw visie op de zaken, wat je wilt bieden en zoekt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duhelo schreef:dat koppel honden! Gewéldig.
Wat mij wel opvalt zijn de prikbanden, die had ik bij jou eigenlijk niet verwacht moet ik zeggen. Wat is de reden voor die?

petraaken schreef:Hoe is het qua stormweer bij jullie? Hier komt de piek er aan. Mijn paarden blijven voorlopig binnen. Toen ik om 9u30 vertrok naar het naburige dorp om nieuwe winterkleren aan te schaffen viel het nog mee waar toen ik weer buiten kwam was de wind in kracht toegenomen. In mijn provincie is het code oranje. Bij ons thuis is er helaas al een boompje gesneuveld. Hadden het niet verwacht van dat boompje. Stond deze zomer zo mooi te bloeien. Het was jasmijn boompje.
).
De oudste is een rustige hond wiens training ook ‘af’ is (alsin: wedstrijd klaar/doorlopen. Af is zo iets nooit) maar de andere twee staan halfweg en aan het begin en dan moet je je toch gewoon realiseren dat hoe lief en leuk ze ook zijn voor ons, ze de situatie wel eens fout kunnen inschatten en onverwacht zouden kunnen reageren. De jongste is het meest reactief (staat ook nog maar aan het begin). In die fase moet je ze ook wat tegen zichzelf beschermen.
dat ligt gewoon goed verstopt in het gras. 
ze weten dat lijf echt optimaal in te zetten zowel kwa duwen als trekken. Ze leren ook boksen dus ook met muilkorf kunnen ze probleemloos iemand tegen de grond werken.
dus een muilkorf alleen zou maar een halve maatregel zijn.
) boompjes dus in principe zitten we safe alleen moet ik door minstens 1 bos om bij de veulens te komen.
je komt het dorp niet uit zonder over een weg omringt door bos te gaan.
Ayasha schreef:Voorlopig geen schade op de weide. De heren zijn idd wel onrustig.
er gaat op korte termijn een dead line komen nu. 

vooral Yaiko met mij. Yaiko gooit letterlijk zijn eigen lijf voor me als hij geen andere mogelijkheid ziet. Ayasha schreef:Alles is gelukt. Ik ben nog steeds pissig.
Joy heeft inderdaad discussie gehad met de buren maar deze keer zag ik dus wat er gebeurde en dit kan gewoon niet langer.
Weer twee draden stuk. Ik stuur wat er gebeurt is. Niet even vragen of Joy in orde is, of ze moeten komen helpen. Niks.
Heb je het brandje weer redelijk kunnen blussen? Knollies okee...?