Is iedereen adhv dit topic bij je terecht gekomen of op andere manieren?
Want op zich is het natuurlijk wel handig dat mensen hier een behoorlijk goed beeld kunnen krijgen van jouw visie op de zaken, wat je wilt bieden en zoekt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:dat koppel honden! Gewéldig.
Wat mij wel opvalt zijn de prikbanden, die had ik bij jou eigenlijk niet verwacht moet ik zeggen. Wat is de reden voor die?
petraaken schreef:Hoe is het qua stormweer bij jullie? Hier komt de piek er aan. Mijn paarden blijven voorlopig binnen. Toen ik om 9u30 vertrok naar het naburige dorp om nieuwe winterkleren aan te schaffen viel het nog mee waar toen ik weer buiten kwam was de wind in kracht toegenomen. In mijn provincie is het code oranje. Bij ons thuis is er helaas al een boompje gesneuveld. Hadden het niet verwacht van dat boompje. Stond deze zomer zo mooi te bloeien. Het was jasmijn boompje.
Ayasha schreef:Voorlopig geen schade op de weide. De heren zijn idd wel onrustig.
Ayasha schreef:Alles is gelukt. Ik ben nog steeds pissig.
Joy heeft inderdaad discussie gehad met de buren maar deze keer zag ik dus wat er gebeurde en dit kan gewoon niet langer.
Weer twee draden stuk. Ik stuur wat er gebeurt is. Niet even vragen of Joy in orde is, of ze moeten komen helpen. Niks.