Ik moet nog even doorbijten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lepeltje23 schreef:Hoi Iedereen,
Ben mijn zoektocht begonnen naar mijn eerste eigen paard en nu heb ik een paar vragen. Misschien kunnen jullie me wat op weg helpen. Hoop het wel want ik voel me best wat onzeker over hoe alles in zijn werk gaat. Wat zijn de do & don'ts van een bezichtiging? Er is een keuringsrapport aanwezig van een jaar oud, kan je die vragen in te zien voor een bezichtiging? Bedankt alvast alle tips zijn welkom!
Marritx schreef:AlwaysH schreef:Hier is Nobli (Nobblyneez)![]()
[ [url=m/8Xeuo8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b0WnSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een knapperd ! Heel veel plezier met elkaar !
Lepeltje23 schreef:Dankjewel Jeika! Ik laat zeker overkeuren. Voor die keuring contacteer je in die buurt een da (een andere da dan van de verkoper) en vraagt dan de keuring uit te voeren? Wat het wel wat lastiger maakt dat het 3 uur rijden is van mijn woonplaats dus kan er zelf waarschijnlijk dan niet bij zijn.
ikke schreef:Lepeltje23 schreef:Dankjewel Jeika! Ik laat zeker overkeuren. Voor die keuring contacteer je in die buurt een da (een andere da dan van de verkoper) en vraagt dan de keuring uit te voeren? Wat het wel wat lastiger maakt dat het 3 uur rijden is van mijn woonplaats dus kan er zelf waarschijnlijk dan niet bij zijn.
Je bent erbij, punt, uit.
En waarom daar in de buurt? Je kunt het ook gewoon bij lokale kliniek doen. Kwestie van correct afspreken, ook met de verkopende partij.
Lepeltje23 schreef:Dankjewel Jeika! Ik laat zeker overkeuren. Voor die keuring contacteer je in die buurt een da (een andere da dan van de verkoper) en vraagt dan de keuring uit te voeren? Wat het wel wat lastiger maakt dat het 3 uur rijden is van mijn woonplaats dus kan er zelf waarschijnlijk dan niet bij zijn.