Verstandig dat je Baby hebt afgemeld als ze zoveel spanning had. Maar wat een heerlijke buitenrit!!
Paljaslaura superstoer zeg!! Veronia wordt volgende maand ook 4. Ik werk nu zo'n 3 a 4 keer per week met haar maar ik ben de intensiteit wel een beetje aan het opvoeren nu. Stap draf galop en halt, stuur en rem zitten er goed op, braaf rondlopen kan ze ook. Nu ga ik wat meer vragen.
Miesjex we gaan naar Onstwedde zaterdag! Instructeur is Ton van Ravenhorst. Leuk filmpje! Paardje heeft een fijn achterbeengebruik als ik dat goed zie?
Sanne ja dat is even puzzelen maar een beetje uitdaging is ook wel interessant. Fijn dat het opstappen weer goed ging! Beetje jammer van de draken maar je had ze snel verjaagd gelukkig. Leuk weekendje weg gehad?
Nouklime dank je. Ik heb je advies opgevolgd en heb vandaag voor het eerst met spoortje gereden. Dat was voor mij jaren geleden, even wennen maar ze pakt het prima op.
Leuk he? Proefjes rijden. Ziet er al knap uit hoor!
Hier vandaag dus voor het eerst met een stomp spoortje gereden. Ik moet zeggen dat ik haar toch echt een stukje meer kon rijden zo en ik zie het ook terug in mn foto's. Jullie ook?