wat vet met een neckrope Gordy! Ziet er ook goed uit op de foto's!
@puppy
Bij Fudge precies hetzelfde, je ziet het aankomen en zegt nee. Soms werkt het, soms niet en soms ben je te laat haha ik zal trouwens eens kijken of ik een foto kan uploaden hier...
@fransje
Dank je wel! Het is eigenlijk Feargie haha
@miesje
Dat klinkt al heel goed! Balans zullen ze toch moeten zoeken en dat kost natuurlijk tijd. Uitproberen zullen ze allemaal doen denk ik haha
@yarkayunda
Dat is ook wel heel handig, alleen ben ik niet zo bedreven in alle dressuurkunsten als ik erop zit, laat staan als ik er naast sta haha, maar lijkt me wel leuk om als oefeningen op de grond aan hem te leren... heb je les van iemand?
Vandaag heb ik voor de tweede keer op Fudge gezeten. Eerst mijn verzorgster. Toen was hij super braaf met erop, tijdens en eraf. Met mij niet met eraf helaas. Hij liep te draaien en de spanning bouwde op. Hij sloot zich af en mijn verzorgster kreeg hem niet stil gezet zodat ik eraf kon. Ben er toen weer af gegaan op een onhandige manier omdat hij ook weg liep. Toen steigerde hij iets. En ik stond er rustig naast, waarna hij ineens weer in de gaten kreeg dat ik er nog was. En toen was hij weer iets kalm. Ik ben nog een aantal keer gaan hangen of met mijn been op en over zijn rug gegaan en pas afgesloten toen hij daarmee weer stil bleef staan. Hopelijk gaat het volgende keer weer beter. Zal misschien iets te veel van het goede zijn geweest. Al doende leert men denk ik dan maar