Seven schreef:Pech heb ik ook gehad genoeg, hart aanvallen, ataxie, peesblessures maagbloedingen en noem maar op, Al die paarden waren niet gekeurd bij aankoop op die met ataxie na en die laatste heeft dit bij een ander op stal gekregen.
De hartaanval van 1 hadden we dus kunnen voorkomen als de eigenaren het dier hadden laten testen voordat ik dr mee aan de gang ging, hierdoor keur ik dus wel kijk als er iets is waar ik rekening mee moet houden en dan is het enkel rekening houden en goed managen
tuurlijk kun je altijd pech hebben en ik dit ook wel dat dit bij de paardensport te maken heeft.
maar ja sommige mensen hebben heel wat meer pech dan de ander en wel moet ik dan zeggen dat het aan hun zelf ligt.
bij ons op stal was er iemand
die ging op een 2,5 jarige meer dan 2 uur rijden en vraagt zich naar een paar maand af waarom het paard niet goed is en afgemaakt moet worden.
zoveel mensen hebben haar gewaarschuwd.
of iemand koopt een 11 jarig z2 paard voor 500 euro en loopt zo mooi toen moest ik wel even in mijzelf lachen met het verhaal wat zij er allemaal bij vertelt en nu 2 maanden later kan niet meer rijden maar daar zeg ik maar niks van want ieder mens weet dat dit niet kan toch
en zo kan ik nog veel meer voorbeelden op noemen