Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jokari schreef:En te denken dat voor blackfoto’s op een shoot de paarden vaak moeten gephotoshopt worden.Die kudde van jou doet dat gewoon spontaan.
Zonder Whiskey dan.
er moet er altijd eentje zijn die nee zegt, maar het geeft wel een ide voor komende zomer.
in de stal proppen en snel foto’s maken.

smeer ook geen zalf meer op de originele wonde.
ook met de andere eigenaren.

pien_2010 schreef:Fijn concensus over het voer en ook fijn dat elk paard iets anders kan krijgen zonder problemen.
ik vind ‘de meerderheid beslist’ geen goede optie als het gaat over dieren. Ik heb ik elke keer op een stal gestaan waar meestal 1 dominante persoon wilde beslissen en ik was steeds de kwade hond omdat het onmogelijk is om dingen te doseren als je meerdere hengsten gewoon uit bakken voert. Whizz schreef:Fijn hoor dat het zo gaat! En die laatste foto….![]()
Ik reageer niet vaak maar ik geniet van je verhalen!
Joy zijn been geneest echt erg goed en er ik zie geen wild vlees. Zelfs haar lijkt terug te groeien. 
vandaag zijn staart staan krabben, tot zijn grote verbazing kunnen mensen aan plekjes waar hij zelf niet bij geraakt,
(hij heeft vrij veel uitdrukkingen.
)
) dus dat helpt enorm met hoe hij mensen ziet natuurlijk. Elk mens dat hij nu benaderd benaderd hem positief.
volgens mij was dit oefenen ofzo.
)