Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) rodeo overleefd. Ze was eerst echt super relaxt, opstappen wegrijden. Halverwege reed ik de hoek in richting A en toen kwam mijn vader de hoek om, daar schrok ze van en draaide om en ging met hoofd tussen de benen bokkend richting C. Bijna bij C dacht ik even, oke als je nu de andere kant opgaat dan ik wil dan lig ik op de omheining. Gelukkig ging dat goed haha en in de hoek was ze weer rustig.
Ze heeft eigenlijk nog nooit echt gebokt, maar ze kan dus flink bokken

Smelt.
. De grapjas! Even wat been erbij en hand laten staan en het was ineens over.
[RIJ-ITP] De wedstrijdvorderingen van springer Bowlers Baby
! Ik hou echt van vossen! Echt een dames paardje is ze lange benen rank. Andere baby doet het ook braaf zeg! Echt tof dat je 2 jonkies hebt die zich gewoon keihard voor je willen inzetten! daar kan je later alleen maar profijt van hebben zulke karakters. 
misschien ook wel een beetje hengstig waardoor ze aan m'n been plakte. Vanochtend was ze echter weer prima en lekker los 

ook nog een weer een paar sprongetjes gemaakt, vind ze echt heel leuk. Vandaag ook weer fijn rondje kunnen rijden
Kwam het door de wind? Je nieuwe hoofdstel ziet er mooi uit! En die tattoo is echt heel erg gaaf.
). Ik heb haar papa deze week gezien bij de hengstenshow van van Olst in Exloo. 

Zou ook niet goed zijn anders haha. Hopelijk bevalt het werk en het bedrijf!
.

. Harv is ook slomer en zag ook dat ie weer over bouwd stond. Zo grappig is dat.