Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Het zou ook zo'n ziekte zijn waarbij bindweefsel of vet klonten vormt in het beenmerg en de gewone cellen verdringen. Of hij heeft elders nog meer bloedingen. Dat kan allemaal zo'n zelfde bloedbeeld geven.. Maar ik weet niet genoeg, ik zie alleen maar dit kleine testje en ik vrees dat het voor mo en shadow ook niet uitmaakt. Niks van wat ik kan bedenken als oorzaak is iets waar je wat aan kan fiksen =/
Tinka schreef:Ik zie de uitslag van de witte bloedcellen er niet bij staan, die zijn toch hoog? Je zou bij leukemie toch veel voorstadia van witte bloedcellen verwachten , die zou je onder de microscoop kunnen zien van een bloeduitstrijkje. Heeft ie daar ook naar gekeken? De bloedarmoede en te weinig bloedplaatjes is wel ernstig.
Ik zie denk ik wel granulocyten en lymfocyten, die zijn gewoon normaal, dat zijn witte bloedcellen.
Tinka schreef:Globules zijn de eiwitten, dus geen cellen. Hij heeft dus een tekort aan rode bloedcellen, bloedplaatjes en eiwitten. Er zijn veel ziektes die zoiets kunnen veroorzaken, de ziektes die ik eerder noemde, een auto-immuun ziekte en kanker. Bloedingen kunnen puur al door het tekort aan bloedplaatjes komen.
-Namiro- schreef:Ach Mo, wat Vind ik dit erg voor jou.. je had je zo verheugd op de verhuizing en op nieuwe avonturen met de paardjes en nu dit..
Kijk naar Shadow en volg jouw eigen gevoel. Jij kent hem door en door en dat is toch belangrijker dan cijfers op een blaadje!
Sterkte