Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CM_ schreef:Spoec schreef:Leuk koppie nessie, alleen dat zielige voorplukje![]()
Vind deze ook wel leuk. Wat vinden jullie?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... andra.aspx
Paard word te strak gereden, en ruiter zit niet lekker, maar vind paard zelf ook weinig lossigheid tonen en weinig afdruk en ruimte.
ralphtdw schreef:en wat ik mijn afvraag he ik lees in dit topic dat er veel paarden zijn afgekeurd maar zetten de eigenaren dit wel in de advertentie of doen ze weer net of ze gek zijn.
want volgends mij zie ik maar erg weinig paarden voorbij komen op mp of sh die afgekeurd zijn of zie ik dit fout
Niezzz schreef:Heb welleens meegemaakt dat een paard bij de kliniache keuring werd afgekeurd en 2 weken later bij een andere da werd goedgekeurd.
Ront. bemerkingen zie ik welleena langskomen in advertenties maar klinische afkeuringen niet.
pietsie schreef:lees altijd mee , maar is iemand nog opzoek naar een echte brave grote D pony (148) , ruin 8 jaar
[ Afbeelding ]
filmpje is met twee onervaren ruitertjes maar geeft zijn brave karakter goed weer
http://youtu.be/Wl0usA7cu8Q
o en voor de liefhebber , mijn buurman heeft diverse zeer goede jonge paarden te koop voor meer info pb
Seven schreef:Nou dat vind ik ook wel een beetje overdreven hoor, ikke mag een mening geven dat doen we allemaal bevalt die je niet lees je er toch gewoon over heen. Dat er word geopperd dat iemand maar weg moet gaan vind ik net zo erg.
Cardy schreef:Zelf wordt ik ook moe van de negativiteit van Ikke.. Tuurlijk mag je je mening geven, maar bij Ikke heeft het al gauw een negatief randje en op zo'n manier dat het er niet gezelliger op wordt in het topic.
Dus snap de reactie van Batlow wel.
Seven schreef:Dat komt zo over inderdaad dat word zo gelezen, echter heeft ikke altijd wel ergens een punt het dier zelf zorgt niet voor bijv een peesblessure das altijd een management probleem
Haald uit elke post iets waar je wat mee kan en neem het niet te zwaar op, want dan word het inderdaad heel negatief
ralphtdw schreef:Seven schreef:Dat komt zo over inderdaad dat word zo gelezen, echter heeft ikke altijd wel ergens een punt het dier zelf zorgt niet voor bijv een peesblessure das altijd een management probleem
Haald uit elke post iets waar je wat mee kan en neem het niet te zwaar op, want dan word het inderdaad heel negatief
hier ben in niet mee eens dat een paard zich zelf geen peesblessure bezorgd dit kan echter wel