Of ze zijn het dan weer vergeten ofzo. Ik weet niet wat het precies is....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ayasha schreef:pmarena schreef:....voor tijdelijk. Twee dagen later proberen ze het gewoon weer
Of ze zijn het dan weer vergeten ofzo. Ik weet niet wat het precies is....
Nee voorlopig merk ik dat niet aan hem. Alles waar ik hem tot nu toe op gewezen heb onthoudt ie.

Ik heb nooit begrepen waar het vandaan komt dat WPN'ers zo veel heter en moeilijker zouden zijn dan andere rassen.
Tot nu toe vind ik de PRE en PRE-mixjes het moeilijkste om te manoeuvreren. Die weten een extreme onafhankelijkheid te combineren met een enorme gevoeligheid en het vermogen om het knopje om te zetten en je een dik probleem te geven als je ze zo ver krijgt.
Dat heb ik tot nu toe nog geen enkel ander ras weten doen en al elke PRE die ik tegen gekomen ben (of mix) doet het in meer of mindere mate. 
) en steek die in de zakken. 
ik geef geen garanties als er een sh*tlander bij betrokken is. 
pmarena schreef:Ja die kans is vrij groot, halster in maat Shet verzuipen die kleintjes nog in, zelfs de standaard mini-Shet zijn idioot groot
en sh*tlanders leven naar de levensstandaard “Wij sh*tlanders doen wat we leuk vinden, wanneer we dat leuk vinden… Als anderen die mening niet delen, is het nog veel leuker en als we er niet dood aan gaan, worden we er sterker van… om nog meer debieligheid in de nabije toekomst uit te gaan halen…”
(met eten steeds wat naar achter gaan en toen had ie ineens een schok.
)
zelden een paard zo beledigd gezien.
. Ze is palomino! Die zijn gewoon altijd gemakkelijker en flinker
(vrees het van niet, maar je weet nooit
)
hij is heerlijk onbezonnen en puur. 
Donnatella schreef:Hij bedacht zich omdat de grond te nat was en knuffelen met jou leek een leukere bezigheid![]()
Blijkbaar mogen wij gelukkig zijn met onze mini, geen sh*tlander gedrag qua uitbreken en zich doodeten. Ligt misschien aan de kleur bedenk ik mij nu. Ze is palomino! Die zijn gewoon altijd gemakkelijker en flinker
![]()
(vrees het van niet, maar je weet nooit
)
Donnatella schreef:... bah... Reve in het mini zou misschien nog niet zo erg zijn. Of wel?
Rêve was al een probleem toen ze drie maanden oud was alsin: we moesten met vier zijn om haar te laten chippen en schetsen en nog heeft ze de DA in het gezicht getrapt. Mijn man gebeten, mij op mijn elleboog en bovenbeen getrapt en mijn man zijn broer op zijn scheen. We hebben haar moeten neer leggen voor de chip om het enigszins veilig te maken. En echt veel veiliger werd ze niet, alleen pissiger.
ik weet niet of ik een Rêve in mini formaat zou willen. In dit formaat moet er al genoeg stroom op de draad staan dat je KO gaat als je er aan komt.
(en dat moest als veulen al, letterlijk trouwens. Daarom maakte ik me geen zorgen om de haflinger.
ik weet hoeveel er op die draad staat.
) dus ik hoop voor jou dat Rêve de uitzondering is. 
of wat daar voor door moet gaan.