Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Ik ben ook echt zo raar he, ik krijg nu koudwatervrees (noem je dat zo?). Ik ga me ineens afvragen of ik paarden nog wel leuk vindwauw, het brein is echt raar als je stress hebt
Ik moet zo hard lachen om mezelf, gelukkig weet ik wel dat dit weer onzin is.
@lovehorsies gefeliciteerd!
@Danique precies dat bedrag ook haha, zeker je pincode ofzozo'n specifiek bedrag moet toch ergens vandaan komen hahaha
lovehorsiess schreef:Ik heb ook mijn paardje gevonden![]()
Zaterdag nogmaals wezen kijken met m'n dochter en weer zo lief en relaxed
Besloten te keuren en gister goed gekeurd
DA was zeer over haar karakter te spreken zo rustig voor een spaanse![]()
Nog bloed afgenomen voor de zekerheid voor mij maar ook voor verkoopster hebben we allebei die zekerheid en vindt zij ook heel fijn.
Ze kwam op stal aan en keek beetje rond zo van waar ben ik, daarna zakte dr hoofdje en liep weer heerlijk rustig achter me aan en in stal gelijk eten, het was net alsof ze er al jaren stond zo rustig
Ik ben nog verliefder als ik ervoor al was
Fly_high schreef:Sorry dat ik onderbreek maar ik heb stiekem een paard gekocht![]()
[ [url=m/H0G45N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ip2v8K.png]Afbeelding[/url] ]
foto's via Whatsapp dus de kwaliteit is waardeloos![]()
Eergisteren hebben we haar opgehaald en vandaag voor het eerst bij ons op stal gereden - zie foto - en het ging prima! Het is best een projectje, springgefokte meerie van 8 maar qua africhtingsniveau lijkt het meer een vierjarigeze vindt haar omgeving vrij snel spannend en kan dan erg vlug zijn maar voor de rest een superleuk dier, heerlijk veel bloed
Zij is erg groen vergeleken met wat ik oorspronkelijk wilde hebben maar ik had er zo'n klik mee dat ik dit risico wel durf te nemen
![]()
Een erg spontane aankoop overigens, net zoals mijn andere merrie