spannend lieees
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ashleytjuhh schreef:ik ben alleen bang dat ik de beste man of vrouw niet kan gaan verstaan, zo'n oude boer is. Want in de advertentie staat namelijk dat het voor iemand geplaatst is die geen pc en internet heeft haha
spannend lieees
Pletje123 schreef:Dan weet ik wel een vraag![]()
"Wat zegt u?"
ikke schreef:HalloDan schreef:Ja, was echt een drama. Ze heeft er die 2 jaar meer naast gelopen als erop gezeten. Ik zie keuringen nu ook echt meer als echt een momentopname en gezondheid meer als geluk of pech hebben met een paard. Je kan hem totaal binnenstebuiten laten keren en goedgekeurd, maar als hij zich bij het ophalen verstapt met het uit de trailer halen, kan het er ineens totaal anders uitzien. Niettemin zal ik boven een bepaalde prijsklasse wel laten keuren, maar een garantie is nooit hé?
Al eens nagedacht wat management in deze context kan bijdragen aan dat "geluk" dat jij gezondheid noemt?
Er is niemand met enig verstand van zaken die bij een keuring enige garantie geeft die verder reikt dan de deur van de keuringsruimte! Wat jij daarna met het paard uitvreet heet omgang en juist daar worden de grootste blunders gemaakt en de meeste paarden de vernieling in geholpen........
HalloDan schreef:ikke schreef:Al eens nagedacht wat management in deze context kan bijdragen aan dat "geluk" dat jij gezondheid noemt?
Er is niemand met enig verstand van zaken die bij een keuring enige garantie geeft die verder reikt dan de deur van de keuringsruimte! Wat jij daarna met het paard uitvreet heet omgang en juist daar worden de grootste blunders gemaakt en de meeste paarden de vernieling in geholpen........
Ikke, het gaat hier gelukkig niet om MIJN paard en kan ik daarom deze steek onder de gordel naast mij neerleggen.