Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lizenlotte schreef:Gefeliciteerd lieser, eindelijk geslaagd!ik zag haar al voorbij komen in de freibergergroep op fb zonder te weten dat jij de eigenaresse bent. Het is je gegund want jouw zoektocht was wel echt erg hobbelig zeg..
vla_flip schreef:Het paardje waar ik vorige week heb gekeken is aan een ander verkocht.Heb de eigenaren gevraagd of ik enige tijd kon krijgen er over te denken omdat we nog bij een ander zouden gaan kijken en dit was helemaal goed. Nu nog maar een berichtje gedaan en dus al verkocht. Echt balen, want ik bleef maar aan dit paard denken en zag het toch wel helemaal zitten.
Jammer dat als je er dan niet vlug genoeg bij bent je de kans misloopt. Begrijp het helemaal, maar zo lastig want ik kan geen overhaaste beslissingen maken als het op paarden aankomt
vla_flip schreef:Het paardje waar ik vorige week heb gekeken is aan een ander verkocht.Heb de eigenaren gevraagd of ik enige tijd kon krijgen er over te denken omdat we nog bij een ander zouden gaan kijken en dit was helemaal goed. Nu nog maar een berichtje gedaan en dus al verkocht. Echt balen, want ik bleef maar aan dit paard denken en zag het toch wel helemaal zitten.
Jammer dat als je er dan niet vlug genoeg bij bent je de kans misloopt. Begrijp het helemaal, maar zo lastig want ik kan geen overhaaste beslissingen maken als het op paarden aankomt
kyrkelover schreef:Filmpjes, tja heel lastig iets vind ik. Toch al meerdere paarden gezien die op een filmpje volledig afgebrand worden op iets wat niet juist is.
Waarbij omstandigheden/niveau/ruiter van zeer grote invloed zijn.
Bovendien is mijn ervaring inderdaad ook dat dat meestal de onzekere/beginnende kopers zijn, maar zelden inderdaad ook echt kopen.
Velen daarvan kunnen ook zowel op foto als op video nergens meer doorheen kijken. Ik begrijp overigens wel als je 3 uur moet reizen en het een duur paard betreft waar weinig info over te vinden is je eerst videos etc wil.