Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Springpaarden die niet mee kunnen in de hoge sport zijn heerlijke recreatiepaarden (mits gezond). Vaak iets makkelijker dan dressuurgefokte paarden.
IlseL123 schreef:Veeerr, wat fijnn!! Gefeliciteerd!
Mijn zoektocht begint ook wat concreter te worden. Via Lusitana een leuke Lusitano merrie op het oog in Portugal. Ik hoop in Juni die kant op te kunnen om te kijken of de klik er is. Zo spannenddddd. Op de foto's lijkt ze echt perfect (nu al zo verliefd en dat vanaf een foto/filmpje, haha)
Kiwiaa schreef:upendo schreef:Springpaarden die niet mee kunnen in de hoge sport zijn heerlijke recreatiepaarden (mits gezond). Vaak iets makkelijker dan dressuurgefokte paarden.
Ik was een beetje aan het overwegen om naar springgefokt te kijken, met bijvoorbeeld niet voldoende capaciteit, voor wat ik wil doen zit daar misschien nog wel een leuk paard tussen en dan hopelijk niet voor een monsterbedrag. Alleen zit ik er wat mee dat dat paard dan misschien wel graag springt (ook al heeft ie niet genoeg capaciteit om met de wat hogere proeven mee te kunnen, daarom doet hij het nog wel graag) en ik vind dat echt 3x niksmijn huidige gepensioneerde werd enkel blij van springen en wandelen dus ik sprong wel met hem maar bah
![]()
Proficiat Veerrr! Foto's straks!!