Wat een leuke foto's van Malik!
Wauw Noisy! Gefeliciteerd!
Wauw Berdien, dat is een flink paard! Diallo is ook echt zwaar voor zijn lengte, maar die is ook breed gebouwd. Mooie omgeving ook, zalig!
Wat leuk Fransje, ik blijf (stiekem) jaloers op jullie tochtjes. Lijkt me echt heerlijk.
Hier was het weer deze week ook echt bagger Miranda, dus snap het volledig
Marie is inderdaad echt een leuk paard. Om haar ergens op een weiland te zetten is niet echt een 'oplossing' voor ons probleem, als ik haar bij Diallo zou kunnen zetten was het wel gemakkelijker geweest maar we hebben geen plaats voor 3 paarden. Ofja, als ik Diallo niet gehad zou hebben... Maar dat is echt mijn oogappeltje, die zou ik niet kunnen weg doen, plus hij is al 'oud' en gehandicapt (KS en spondylose)
Moest ik Marie gewoon ergens kunnen verleasen voor een sportstal/ruiter, dan zou ik eerder zoiets doen met het vooruitzicht dat ik haar dan ooit zelf terug kan beginnen rijden. Vandaag hebben we gewoon heerlijk gepoetst, en daar geniet ik dan ook wel van. Ik zou ook nooit stoppen met de paardensport, maar nu komt het gewoon allemaal heel slecht uit. Dinsdag gaan we wel terug van start! Eind april komt mijn zadel ook aan, dus hopelijk gaan de komende maanden ook echt in een stijgende lijn! 
dus daar zijn we na 1 dag maar weer mee gestopt. Nu voer ik hem iedere dag in de trailer dan loopt ie er redelijk in, pakt een hap en gaat dan op de klep zijn mond leeg eten. 

Hij steigert durft daarbij te beginnen met maaien draait vliegensvlug om buiten de trailer loopt op de klep te stampen. Longeerlijntje dr achter staat ie op rust als een ezel om zich heen te kijken in de trailer dacht er even 1 minuut over na ging vervolgens in het touwzitten vloog achteruit steigert er overheen en weg was hij, 2e keer zelfde trucje hoefde hij niet eens na te denken, binnen 5 seconden zo hop hetzelfde doen. We zijn 1 keer 2 uur bezig geweest en 1 keer 2,5 uur hij loopt er redelijk in, maar of niet verder dan achtervoetjes nog nét op de klep of zet perongeluk wel de laatse pas maar vliegt eruit voordat je de klep kan optillen. Ik heb een 2 paards en heb ook geprobeerd met het schot open te oefenen maar niks helpt meer. Ik snap echt niet waar zijn probleem ontstaan is.. en verder is het zo'n fijn paard! Rijden heeft hij nooit een stap verkeerd bij gezet ik kan alleen met hem op buitenrit en met een rustig drafje een viaduct oversteken met een lange teugel maar nee de trailer is volledig drama geworden..
Zeker als hij ook echt link wordt. Zou hier zeker professionele hulp bij halen, dit klinkt als een probleem dat je zelf ook niet zomaar opgelost krijgt.
))