Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusje26 schreef:Ik kom dus niet specifiek voor een rij pony, maar juist een gezinspony. Waar ik aangespannen mee kan rijden en mijn dochter onder begeleiding op kan rijden. Zij kan dus wel rijden en ik zal graag even een blokje om willen doen. Vriendin zal de pony dan ook regelmatig blijven rijden zodat er voldoende afwisseling is.
Daarnaast is voor mij het belangrijkste hoe de pony in omgang is.
Pallatin schreef:Pikkepor, heb je de mogelijkheid om nog eens te gaan kijken/proefrijden? Idd wat hier ook wordt voorgesteld misschien eens buiten?
Als de pony nog weinig balans heeft en te dik is helpt dat ook niet. Ik vraag me ook af of de pony wel in de basis goed is ingereden en dus de hulpen goed snapt. Ik heb een in de basis flegmatiek paard die dan weer geen bal geeft om de zweep maar wel heel gevoelig is voor stemhulpen. Het eerste kwartier zit er niet veel tempo in in de bak, maar na de eerste galopjes kun je m goed heet rijden en is hij wel heel gevoelig op t been. Het is gewoon een diesel en dit had ie ook al toen ie 4 was
MarjanB schreef:Ben benieuwd hoe het de tweede keer gaat!
Hier staat de merrie van de buurman op Facebook, ben benieuwd. Reacties zijn vooral dat het een hele mooie is maar verder nog geen hele serieuze mensen.