Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook een paar kleine sprongetjes gemaakt, ze werd lekker fanatiek

Dagje rust na het enten doe ik hier altijd. Ze kunnen er toch wel wat last van krijgen.
Nou dan woon ik ook aan het einde van de wereld. Niet zo ver bij Miesje vandaan 
Nog eventjes geduld tot 13:00
Wel gelijk kunnen voelen of ik goed in het zadel blijf zitten

. Ik wou wel! En ik deed ook, maar wel met 7 kleuren in mijn broek zegmaar haha.
Ze is helemaal niet zo groot maar ze toont wel groot. Zal nu tussen de 1,65 en de 1,70 zijn denk ik. Vriend zegt altijd dat ze enorm grote benen heeft en daardoor zo groot lijkt.
. Heb het wel eens gevierd en toen ook gruwelijk leuk gehad hoor! Met 2 vriendinnen gewoon ergens heen gaan waar je niemand kent en gaan met die banaan
.
.
Van de zomer gaan we hem opknappen. Dak is wel echt superlaag. Als je op Krisje zit en die maakt een sprongetje dan zou je zomaar met je hoofd het dak kunnen raken.. en niet vol aan de zijkanten springen, das ook niet veilig haha. Maar hee, tis droog en een stuk minder winderig als buiten in de wei.Pattypaard schreef:Echt he! Ze zouden hem eerst gaan slopen maar nu blijft die staan!Van de zomer gaan we hem opknappen. Dak is wel echt superlaag. Als je op Krisje zit en die maakt een sprongetje dan zou je zomaar met je hoofd het dak kunnen raken.. en niet vol aan de zijkanten springen, das ook niet veilig haha. Maar hee, tis droog en een stuk minder winderig als buiten in de wei.
Dat ligt er maar net aan hoe groot je zelf bent en wat je zelf prettig vind Francieen.