Hilary schreef:Ghostattack schreef:Ik ben eventueel (nog steeds) bereid om langs te komen, ook al zit TS voor mij ook niet dichtbij. Alleen kost het mij geen benzine, enkel tijd en dat vind ik niet zo ergWil niet zeggen dat ik enorm ervaren of gediplomeerd ben, absoluut niet! Maar ik ben wel bereid om TS hulp te bieden
En dan ga ik wel met je mee. Ik ben wel gediplomeerd.
Ik heb het echt al vaker overwogen om te gaan helpen, maar ik heb een reisafstand van 2+ uur. Dat betekent dat het geen regelmatige lessen kunnen zijn, en dan heeft het niet heel veel nut imo. Echter, dit is wel een geval apart nu met die bandages / verbanden...
Heel lief dit!!!
Wil niet zeggen dat ik enorm ervaren of gediplomeerd ben, absoluut niet! Maar ik ben wel bereid om TS hulp te bieden 

Als er nog zoveel andere dingen zijn die jij geprobeerd hebt en die niet in dit topic staan, ben ik razend benieuwd wat dat dan allemaal mag wezen. Ik ga niet in mijn auto springen en 2 uur rijden om iemand te helpen die zo'n houding en attitude heeft, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken volgens mij? Toch weer lief dat je het vraagt. Je gaat nu weer ontstippen en 'ermee kappen' dus zoek gewoon je eigen rust op. Ik heb de reactie niet achterwegen gelaten, want ik wilde gewoon na een lange stilte van mijn kant (na veel adviezen, maar was je alweer vergeten denk ik) echt effe zeggen wat ik er van vond. Dat jij daar dan geen boodschap aan hebt is prima hoor, laat ik m'n slaap niet om.
.
.
! Engeltjes.
Gaat vast goed komen!