Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met 193,5 punten (jury was best streng). Haar collega in het team in het L2 was ook eerste met 199 punten, maar haar collega in het Z1 9e wat het resultaat wat drukte. Toch nog een mooie 5e plaats van de 17 deelnemende teams en een superleuke dag met stalgenoten.

)
mijn instructie zegt dat we volgend jaar LT klaar kunnen zijn als hij zo door gaat ..
Lastig als je allebei 'geel' bent qua karakter.
maar dat zeg ik , misschien is hij er gewoon volgend jaar nog en gaan we samen de subtop in .
ben nog even de discussie aangegaan met de jury
ze vond dat hij teveel het initiatief nam ... wat dus zeker niet het geval was .. voor het uberstreichen ( waarin paard zo moet blijven zoals hij loopt in galop als jij je handen 3/4 sprongen naar voren doet kregen we een 5,5 met de tekst “ moet hand meer volgen “
neeee er staat in de tekst van de KNHS dat het paard niet mag veranderen in zn hoofd hals houding , misschien een fractie voor de loodlijn mag komen maar meer niet ... en op mijn vraag waarom ik een 6 voor Mn houding en zit kreeg terwijl ik daar steeds 8en voor krijg was haar antwoord “ omdat ik dat bij iedereen zo doe “ ... alles staat op film en heb Mn instructie laten kijken ( die is echt streng , waar ik van de jury een 5,5 voor een keertwending kreeg zou zij me een 4 hebben gegeven
) ze zegt het is echt mierenneukerij wat een zeikerd .. weet duidelijk niet wat ze jureerd .
.. gaf ze geen antwoord op . Ze had bijna verliespunten uitgedeeld en sommige combinaties voorzien van schandalig commentaar ... ze gaan haar bij de vereniging niet meer vragen
ze liep weg .. ik zei tegen haar “ sorry maar dit kan ik toch niet serieus nemen “