Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pmarena schreef:Het is wat dat betreft ook maar net waar je je het fijnste bij voelt. Lange termijn zekerheid van z.s.m. een fijne nieuwe werkgever hebben, of grof gezegd proberen er nog zoveel mogelijk uit te slepen bij de huidige werkgever.
Als je makkelijk weer aan de slag denkt te kunnen komen omdat je meer te bieden hebt dan de meeste collega's / er voldoende werk is voor al die mensen, dan is het natuurlijk wel leuk als je een mooie oprot-premie meekrijgt zeg maar. Wij hebben ook wel eens van die situaties meegemaakt en als je dan een paar maandsalarissen mee krijgt is dat best fijn
die wat nu ook beloofd was?

en zijn bovenbeen begon ook irritatie te tonen. Achter zijn knie zat al een open drukplek… hij ging mentaal snel achteruit. Liep van ons weg. Zonderde zich af van de kudde… 

als er wild vlees op komt (al lijkt dat mee te vallen nu) moet het maar weggesneden worden en netjes genaaid wanneer hij naar huis komt. Zodat we meer controle hebben over de omgeving.
ook de anderen stuurde dat Joy vandaag weer er bij kwam ipv zich af te zonderen…

(tot bloedens toe dus) dit zijn dus niet de recente foto’s. Al het rozige op deze foto’s was drukplek geworden en bloede zodra ik zalf smeerde (dus echt minieme aanraking)

.

Maar als daarvan het hele been geïrriteerd raakt kom je van de regen in de drup 
pmarena schreef:Ah wat sneu dat hij zichzelf af ging zonderen enzo, terwijl het toch best een sterk paard is qua karakter en hoeveel zijn emmertje kan hebben zeg maar
Je hebt groot gelijk dat je het niet meer inpakt
Het zag er vorige keer veel te geïrriteerd uit om weer helemaal af te gaan sluiten.
Ik meen dat ik toen ook voorzichtig probeerde te opperen om te overwegen de beschermers er af te laten want je kan natuurlijk wel 1 plekje willen beschermen, waar je an sich groot gelijk in hebt natuurlijkMaar als daarvan het hele been geïrriteerd raakt kom je van de regen in de drup
Het ziet er gewoon goed uit nu, komt vast goed

maar op een weide als deze waar vrij veel regels zijn om te volgen is dit heel fijn spul. Het blijft goed, is snel gezet en stevig.
pmarena schreef:Gelukkig is het nu in ieder geval echt een stuk beter
Hopelijk is het snel helemaal dicht en kan je dit ook weer achter je laten.
ben blij dat hij iig iets vrolijker wordt nu. De kudde is nu ook gestabiliseerd wat ook mee speelde in de beslissing. (Een paar dagen kan daar veel in doen.) Nero en Joy hebben een balans gevonden waardoor Nero ook niet meer in zijn knie bijt.
dat was ook een overweging waar we rekening mee moesten houden.
) Nu begint hij daar stilaan wat verstandiger in te worden. Hij snapt dat als hij mensen betrekt in zijn ‘spel’ dat consequenties heeft (persoonlijke ruimte was een ding voor hem.) en hij snapt nu ook dat als hij niet constant kliert de anderen hem toe laten. 
en de korstjes van de plekken daar zijn ook los aan het komen dus wil er niet te veel aan prullen.

dat was het doel ook natuurlijk. Ik ken ze allemaal. Ze zijn allemaal leuk op hun eigen manier.