Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s1993 schreef:Mooie foto's en filmpjes allemaal! Hier ook even onder een meeleessteen geleefd, Koda gaat super maar thuis gaat het even niet zo lekker dus weinig zin om te postenMaar heel blij dat het zo goed gaat met Koda, we zijn lekker bezig en hij gaat vooruit op alle fronten!
[ [url=m/Sd4TUJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
CL wat lastig! Voor mij is heel duidelijk dat mijn paard wel behoorlijk prioriteit heeft en ik ben gewoon enorm blij met hem en wil hem echt nooit meer kwijt.
CalipsoLover schreef:Ik merk idd dat ik zelf heel veel nood heb aan leeftijdsgenoten en mijn eigen plekje. Ik heb Marie ook gekocht toen ik zelf nog heel anders in het leven stond, ik vond het fijn thuis en ik was niet van plan om snel uit huis te gaan, maar daar is oa door de coronacrisis veel verandering in gekomen. Ik denk dat idd de tijd het zal uitwijzen. We zullen wel zien, momenteel hoeft nog niks en kan alles.
Paint_Lover schreef:Zal ik mn filmpje dan ook maar posten?!
[ Video ]
Ik heb wel op 2 handen en snaffle gedaan omdat ikzelf nog wat in de knoei kom met splitrein en op 1 handop romal gaat 1 hand me vrij goed af maar Gentle wil nog niet altijd mooi stabiel daarop blijven dus daar hebben we nog wat werk aan
Ik ben blij met het beeld