Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Sneller zijn dan limo. De persoon die dat is en niet meegesleurd wordt of de arm van uitgerekt wordt wil ik nog ontmoeten.
Limo laat zich zo makkelijk niet vangen ookal ben je snel in het vastgrijpen van het halster. Denk je echt dat ik dat nog niet geprobeerd had? Heeft me alleen maar een pijnlijke hand opgeleverd omdat hij alsnog wegrent dan. Ik ben niet sterk genoeg (mede door alweer 4kg afgevallen te zijn omwille van alle stress voorbije 2 weken) en tegen limo's kracht kan ik helemaal niet op. Spirit Daarin tegen kan je wél overbluffen als hij wil wegrennen. Die staat dan meteen ook weer stil zodra die druk op het halster voelt.
ingedebruijn schreef:Is er geen bokker dan die er even heen gaat om dit op te lossen? Dan afstand is het allemaal lekker makkelijk praten maar blijkbaar is het geen optie. Dus als je denkt het te weten, bied je dan aan en help ts er fysiek mee.
Heleennn schreef:Zo dramatisch altijd. Een paard wat bij mij zo loopt te poedersuiker mag nog wel een extra rondje lopen tot hij moe is. Ik krijg echt de kriebels van hoeveel eieren er onder dit paard gelegd worden. Wij hebben er ook zo een op stal die al gaat rennen als je een bezem hoger dan de knie tilt om aan te vegen. Ben je toch echt wel mooi klaar mee als die gaat rennen op de wei, kon hem natuurlijk niet pakken ook al stond al de rest al binnen en bleef hij als enige over. Ja dan moet ie maar gaan rennen, net zolang tot hij het zat is. Duurde niet lang of ik kon hem pakken. En ja, de eerste keer had ik hem bij z'n halster en trok hij zo los dat mijn nagel mee afscheurde. Nog maar een extra rondje dan... Ik ben het eens met Charaz, dit gaat toch nergen heen... Ik kan het gewoon niet meer aan om dit allemaal te lezen, dus ik stop er maar mee![]()
LadyMadonna schreef:ingedebruijn schreef:Is er geen bokker dan die er even heen gaat om dit op te lossen? Dan afstand is het allemaal lekker makkelijk praten maar blijkbaar is het geen optie. Dus als je denkt het te weten, bied je dan aan en help ts er fysiek mee.
Ik heb dit overwogen (idd voor de bandages, ik ben verder geen trainer), maar ts zit op 3 uur rijden...
Sclimpre schreef:het gaat niet perse om het soort lint. Maar om de soort palen.Als Limo wel respect heeft voor een houten omheining zou je kunnen proberen met breed bruin lint. Misschien lukt het om hem even voor de gek te houden en hem te laten geloven dat hij voor een houten omheining staat. Zo een trechter maken richting van de schuilstal?
Ghostattack schreef:Ik ben eventueel (nog steeds) bereid om langs te komen, ook al zit TS voor mij ook niet dichtbij. Alleen kost het mij geen benzine, enkel tijd en dat vind ik niet zo ergWil niet zeggen dat ik enorm ervaren of gediplomeerd ben, absoluut niet! Maar ik ben wel bereid om TS hulp te bieden
Ghostattack schreef:Ik ben eventueel (nog steeds) bereid om langs te komen, ook al zit TS voor mij ook niet dichtbij. Alleen kost het mij geen benzine, enkel tijd en dat vind ik niet zo ergWil niet zeggen dat ik enorm ervaren of gediplomeerd ben, absoluut niet! Maar ik ben wel bereid om TS hulp te bieden