Pallatin schreef:billy3105 schreef:Zie ik net een stukje anders, als ze nu écht goed de sport onder de knie hebben betaal ik er met liefde voor, want dan kunnen ze op de dagen dat ik overdag werk gewoon getraind worden. Maar die zijn er niet, want die mensen die dat wel kunnen ken ik persoonlijk en wonen helaas te ver
En daarbij ook nog is het risico, je rijd niet in een bak maar in het bos en langs de weg. Wat als er onderweg iets gebeurd, je bent alleen op zo’n moment.
En het is ook vrij simpel, nu heb ik niemand, net als afgelopen jaar en gaat er gewoon 1 aan de hand mee. Had best een leuke ruiter op kunnen zitten, nu niet en dat is oké. Het is niet dat ik tijd te kort kom. Wel wat gezelligheid
Maar jij bent toch ook alleen als er iets gebeurt? Mijn bijrijder gaat ook alleen met mijn paard naar t bos, ikzelf niet want ik ben een bangerdookal heb ik een braaf paard.
Denk dat het voor jou ook belangrijk is dat je echt een klik met iemand hebt aangezien je samen op pad gaat voor langere ritten.
Precies, dat is mijn eigen risico met mijn eigen dikke schuld. Maar rijd een ander alleen met mijn paard is het alsnog mijn risico en mijn schuld

ookal heb ik een braaf paard.