Babootje...... Wat een mooi debuut! Gefeliciteerd!
Moniek.... Ook jij gefeliciteerd met je debuut! Ziet er netjes uit hoor. Ga je nu beetje doorstarten in het Z2?
Wij hebben afgelopen week lekker beetje geknutselds aan de wissels, wel met wat minder oprichting maar vooral op controle gelet. Uiteraard ook gewoon lekker genoten van mijn topper

super lieve mensen . Vind het echt heel jammer dat ze het verkocht hebben ..
geile gans zat die indruk wilde maken op een vrouwtje met zn vleugels wijd ..dat leverde natuurlijk spanning op .. toch nog 214,5 .. de 2e proef had ik een inschattingsfout gemaakt , ik wachtte op degene die voor mij de eerste proef reed .. die kwam alleen niet ( 2e proef was binnen ) naar buiten .. dus ik dacht ga zelf maar eens kijken 8 min te laat .. kom ik binnen krijg ik toch een uitbrander van de jury
dat ik moet opletten en dat ze me kan diskwalificeren .. ik mocht toch starten maar ja moest gelijk dus geen tijd om die baan te verkennen... weer spanning en stress van mijn kant wat ik dan natuurlijk over breng op Hudsie . Toch nog ondanks de 1 de 2 en de 4 en de -2 omdat ik te laat was .. 220,5 punt en een eerste plaats
Nooit gedacht dat ik nog eens met dubbele winstpunten thuis zou komen.
gefeliciteerd