Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vaaleriee schreef:Hoi,
Ik lees al eventjes mee. Ik wil deze winter een paard aanschaffen. Ben op zoek naar het volgende:
- ruin
- liefst een schimmel
- stokmaat boven de 1.65
- allrounder. Hoeft nog niet veel gepresteerd te hebben
- leeftijd tussen de 4 en 10 jaar(ongeveer)
- budget +- €4000
- ster, stevig gebouwd
Hele waslijstIk hoop dat jullie mee zouden kunnen kijken
vaaleriee schreef:vaaleriee schreef:Hoi,
Ik lees al eventjes mee. Ik wil deze winter een paard aanschaffen. Ben op zoek naar het volgende:
- ruin
- liefst een schimmel
- stokmaat boven de 1.65
- allrounder. Hoeft nog niet veel gepresteerd te hebben
- leeftijd tussen de 4 en 10 jaar(ongeveer)
- budget +- €4000
- ster, stevig gebouwd
Hele waslijstIk hoop dat jullie mee zouden kunnen kijken
Sythaa schreef:CM_ waarom zou die draver afgekeurd zijn? Dat is weer zo een vooroordeel...
Wellicht is ze uitgekoerst, of onvoldoende getalenteerd voor de sport, dat heeft niks met afgekeurd op het lijf te maken hoor, in tegendeel.
Als ze zo fijn kan lopen als beschreven en op de fotos kan de liefhebber er een wereldpaard aan hebben voor endurance of recreatie. Uitgaande van een vraagprijs krijg je die voor een paar 100 minder ook wel mee en dan lijkt mij dat helemaal geen verkeerde prijs. Aangezien ze kan galloperen en goed doorgereden is. Je vindt weinig trouwere en werklustigere paarden als endurance of lange recreatieve ritten je ding zijn.
Mosh schreef:Hij blijft hoog in de croupe en hij heeft zo te zien geen ideale hals (komt ook diep uit de borst) , mag meer met de schoft omhoog bewegen en hals meer achter de schoft buigen. Dat is voor de hogere dressuur toch wel belangrijk
Mosh schreef:Hij blijft hoog in de croupe en hij heeft zo te zien geen ideale hals (komt ook diep uit de borst) , mag meer met de schoft omhoog bewegen en hals meer achter de schoft buigen. Dat is voor de hogere dressuur toch wel belangrijk
Udo2001 schreef:Als ruiter kun je niet de bouw beïnvloeden, wel proberen zo gunstig mogelijk voor te stellen. Daarnaast zou ik nooit zomaar iets zeggen op basis van foto's, maar bij deze advertentie zit een filmpje... En dat zegt toch meer dan foto's!
The_Stig schreef:In principe kan het al niet een gezond paard op dat niveau voor dat geld.