Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 14:48

Ik ben nog even gaan zitten voor een update langs onze kant. Ik merk dat ik de smaak weer helemaal te pakken heb en er terug plezier in vind nu met Duke. Ik profiteer nu van de verplichte vrije tijd en wil er zo veel mogelijk uit halen :)

Als ik me niet vergis was onze laatste update die na de trainingsstage en ik heb daarna nog best wat geoefend met hem.
De eerste keer rijden na de training was in de lege wei naast Dexter en Dina, dat ging eigenlijk heel fijn ondanks dat het voor Duke wel moeilijk is. Ik had bakletters gezet op 20x40 vlak naast de zijkant, er was dus 1 vaste lange zijde en 1 vaste korte zijde, de andere 2 waren dus eigenlijk denkbeeldige lijnen door de wei waar hij dus geen steun had van bakrand oid. Dat vond hij even raar maar ging al vrij snel heel braaf!
Er lag daar verder in de weide nog een grote plas water van de regen dus ik dacht een beetje te oefenen met zijn watervrees... Dichter dan dit zijn we niet geraakt helaas.
Afbeelding

Ook nog een keer lekker buiten gaan rijden

Afbeelding

In diezelfde week heeft mijn schoonpap een andere lege weide gesleept voor ons om te gebruiken als 'piste', er is daar minder gras (en dus minder afleiding :Y) )
Ik had in mijn planning alleen geen rekening gehouden met het feit dat in die piste Duke wel Dexter kan horen, maar niet zien. DRA-MA. Het was al onmogelijk om gewoon naast me te lopen zonder onnozelheden, dat was 900kg aan stuiterbal in mijn handen. Dus ik heb hem dan eerst wat proberen longeren. Het doel was 1 rondje normaal stappen. 35 minuten later stond meneer z*iknat in het zweet puur door het aanstellen want ik had nog helemaal niks gevraagd }:0 We konden dan wel normaal stappen en ik wilde onder het zadel dan ook niet meer echt verder gaan omdat het nu net oké was. Enkel even er op om uit te stappen dacht ik. Dacht ik.
Het heeft nog eens 45 minuten geduurd voor ik kon opstappen! Ik was zo kwaad _O- Dit is iets dat hij al kende een jaar voor er überhaupt een zadel op kwam, inparkeren was een 'trucje' dat hij al snel door had en opstappen is nooit een probleem geweest, hij bleef zelfs beter stilstaan dan Dexter.
Blijkbaar was dat nu wel echt heel moeilijk. Na 45min frustraties en opnieuw proberen ben ik maar weer bij nul begonnen en belonen voor blijven staan aan het krukje etc... ben dan 5 keer op- en afgestapt en toen was ik er helemaal klaar mee.

Gelukkig is het daar bij gebleven en is het de volgende keren wel weer goed gegaan, zus heeft nog een paar foto's gemaakt

Afbeelding
Afbeelding

En op een droge avond net voor het donker nog wat geoefend met alleen van het erf af gaan (en vooral zonder attitude weer terug). Was ook nodig :')
Nu denk ik dat ik weer helemaal bij ben, vanaf nu beter bijhouden hier haha

Babootje

Re: Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 15:11

Lekker bezig weer Candalisa en Berdien!
Imposante combinatie zijn jullie Granoek en Duke. Dat zijn toch wel wat kilootjes om in de hand te houden als je er zo naast loopt...

Hier gaat alles weer goed. Mexx is weer helemaal oke. Blij met onze veearts dus. Met onze merrie Kenzo wordt ook flink vooruitgang geboekt. Beide zijn ze wel klaar om wedstrijden te gaan starten, maar ik vind het digitaal starten maar niks. Ik vrees dat de meetmomenten nog wel een paar maanden op zich laten wachten.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 15:13

Ah dat is goed nieuws! Ik snap wel dat dat online niet optimaal is, zeker niet op te starten. Meetmomenten zijn dan zonder punten of hoe moet ik dat zien?

Ik heb geluk dat Duke tegelijk ook echt een watje is dus stem verheffen werkt voorlopig nog wel redelijk goed haha

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 19:41

Meetmomenten zijn met punten maar zonder prijsuitreiking. Je start, krijgt protocol en dan kun je meteen weg. Ik vind t ideaal.Mag van mij zo blijven. Maar dat vinden die wedstrijdaccomodaties minder leuk, vrees ik.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 20:04

Babootje schreef:
Meetmomenten zijn met punten maar zonder prijsuitreiking. Je start, krijgt protocol en dan kun je meteen weg. Ik vind t ideaal.Mag van mij zo blijven. Maar dat vinden die wedstrijdaccomodaties minder leuk, vrees ik.

Nou, voor wedstrijdaccomodaties is het niet zo erg ;)
Wij vroegen afgelopen jaar hetzelfde inschrijfgeld en hoefde geen prijzen te geven.

Wij houden er dit jaar in dat mensen meteen hun coupon mogen hebben. Lekker makkelijk.

Verwacht ze in mei weer te mogen organiseren.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 20:10

Voor de kantine dan hahaha :D

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 21:01

Ooh oke ja dat zou inderdaad wel prima te regelen moeten zijn lijkt me

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:38

Rudi saboteert je rijvoornemens :)) Maar gelukkig snel gefikst en zo lekker gewerkt dan, fijn!

Malik heeft een boevenhoofd :wow: Bijdehandje is het! Zijn blije hoofd toont ook een heel zelfbewust snuitje. Hopelijk is je lies weer gauw genezen, balen zeg :(:)

Heftig hoor Candalisa, kan me indenken dat je daar van ondersteboven en moe bent. Maar wat goed doorgepakt met Syd, en met resultaat *\o/*

Berdien heeft de 2e versnelling geïnstalleerd, woehoe! *\o/* Goed bezig! Alle stapjes zijn even belangrijk toch, vooral vieren!

Mega update Granoek, tof dat jullie er zo'n schik aan krijgen qua bakwerk. Duke is echt een kanon onder het zadel, stoer! En ga d'r maar aan staan als zo'n beer andere ideeën heeft, petje af voor hoe je dat opgelost hebt gekregen := _/-\o_

Top dat Mexx weer zichzelf is!

Wij zijn ook hard aan het werk, Pinda staat goed fris met de lente in de bol }> Met als gevolg dat ze blij, stuiterig en bijdehand is. Dus voor mij aanpoten :D Maar we komen er wel uit tot nu toe.
Van het weekend kwamen we fotograaf weer tegen met wandelen (hij fotografeert nu regelmatig bij ons op stal ivm pasgeboren veulentje, dus treffen hem wel vaker), Pinda's snuit op deze foto zegt echt alles over haar huidige mentale staat :)) <3
Afbeelding

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 19:15

Jij bent toch maar weer een bofkont met zo'n fotograaf in de buurt Vientje. Ze zijn echt mooi!

Mexx heeft met t longeren vanmiddag zn ijzer eraf getikt. Dat is dan weer wat minder. Wel fijn dat we weer een goede smid hebben die naar onze zin beslaat. Was ook wel weer even een zoektochtje.

Wel blij dat ie weer oke is. Van alle blessures die ik wel tegengekomen ben is een gekneusde kaak toch wel de eerste x. Maar bij Mexx is niks vreemd. Paard kan af en toe zo gek doen (ook op stal) en dan ben je er niet altijd bij. Gelukkig opgelost. Blij met mn veearts.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:16

Granoek schreef:
PSvanLot schreef:
Ze groeien vaak zo enorm veel in het najaar van hun derde tot het voorjaar van hun vijfde levensjaar.
Ze wisselen dan zo enorm in het lijf en zijn moeilijk op gewicht te houden.

Momenteel krijgt ze boven op haar hopen voordroog nog een kilo pavo fibernuggets bij. 100% weidegras uit de voor-Alpen in zuid-Duitsland.
Graan en melasse vrij. Dit is vooral voor de overgang naar de wei straks, dan is het niet meer nodig.

Wat balen babootje dat Mexx zo onrustig is. Hopelijk gaat het snel weer over.

Dit kan ik wel beamen trouwens, van dat groeien. Duke is echt nog de lucht in gegaan het afgelopen jaar, die wordt er 5 in juni.

Noisy wat goed met jullie proefjes! Wanneer is D-day?
Rudi strak UIT het pak zullen jullie bedoelen :D
Oeps die foto van gisteren := Hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar allemaal :P

Rudi inderdaad ook, die groeit momenteel enorm. Zo erg dat hij echt uit mijn zadel was gegroeid. Het lag nu echt te krap op zijn schouders dus hup naar Arthur (die uit Vorstenbosch) en gelukkig geslaagd voor een ander zadel, dus we kunnen weer voort :)
Wel met een dikke pad eronder want hij is nu dus een beetje bloot. We voeren tegen de klippen op maar het lijkt haast wel te verdampen waar je bij staat %) Eten als een bootwerker! Hopelijk kunnen ze snel het voorjaarsgras op, dat doet wonderen.

MM, wat een boeventronie heeft Malik daar haha! Heerlijk als ze zo uitgesproken zijn. Bij Rudi kun je ook precies zien wanneer hij een streek wil uithalen :))
Hopelijk heb je je niet te erg bezeerd?

Mooie foto weer Vientje. Rudi is momenteel ook wat joliger. Voorjaar in de bol. Hij verhaart ook als een malle, denk dat die jeuk er ook wel aan bijdraagt.

Fijn dat Mexx weer ok is Babootje +:)+

Granoek, D-day zal waarschijnlijk dit weekend zijn. Heb ik even een paar dagen de tijd om aan mijn nieuwe zadel te wennen. Deze zit toch net weer iets anders dan mijn oude, en die heb ik zeker een jaar of 8 gehad. Mien derrière moet even wennen aan een andere stand :')

Wij hebben afgelopen zaterdag ook fijn gelest. We zijn zo goed als klaar voor een klein wedstrijdje zei ze. Nog even overlegd over het proefje en dat moest zeker kunnen :):) dus van het weekend maar eens een poging doen. Ik heb m'n showsetje compleet dus dat is vast geregeld :)

Na overleg zaterdag met mijn instructrice wel besloten om gelijk te kijken voor een ander zadel. Het ging nog wel maar hield niet meer over. Dus zondag maar even gelongeerd en gisteren een dagje rust. Op dinsdag ben ik vrij en kon ik dus mooi even op en neer naar Vorstenbosch. Zo gezegd, zo gedaan en Candalisa ging gezellig even mee :)
Gelukkig had hij een zadel wat paste en kon ik mijn oude zadel inruilen *\o/*
Ik moet een beetje wennen aan de iets andere zit, hij is iets vlakker, maar Rudi loopt er heel goed onder. Dus we kunnen weer kilometers maken *\o/*

Afbeelding
Meneer de exhibitionist wilde geloof ik "iets" extra's op de foto :')

Afbeelding
Afbeelding

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 12:37

Zit te wachten op een monteur dus mooi even de tijd om te reageren :D

Las her en der problemen met losse en afgetrapte ijzers. Dat is zo flut!
Er onderuit halen kan ik zelf, het er weee onder slaan in theorie ook maar daar heb ik niet de juiste materialen voor. Heb daar destijds een dagje les in gehad bij een hoefsmid. Loont de moeite om het zelf te kunnen :j

Ben je al uit de lappenmand, MirandaMalik?
Die kleuren staan Malik mooi!

Berdien, gedraafd! *\o/*

Candalisa, toch fijn gelestbondanks de omstandigheden vlak daarvoor!

Leuke updat Granoek!
Je kijkt ook altijd zo blij op je machtige paard :D

Fijn dat het inspuiten van de kaak geholpen heeft, Babootje!

Bij onze rijvereniging hebben we laatste de wedstrijdring uitgelegd zodat leden daar hun online proef konden opnemen. Ook statief voor camera was geregeld.
Was best een succes :j
Meetmoment zou ook voor de vereniging fijner zijn ook zonder kantine-opbrengsten.

Pinda in de lente-modus :D
Mooie foto!

Noisy, mooi zadel!
Spannend jullie eerste wedstrijd! Wel leuk in je showsetje! Dat vraagt om een *-:)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:01

Nu een update van onze kant.
Eigenlijk gaat het allemaal gewoon zijn gangetje :)

Anderhalve week geleden les gehad en dat ging goed. Vooral gewerkt aan de richten van de schouders aangezien ze nogal de neiging heeft over de buitenschouder weg te lopen.
Zweepje buiten schouder helpt maar die moet er natuurlijk niet constant zijn. Daarbij bedenkt Joya vervolgens weer om naar binnen te draaien. Zo hebben we nog wat fine tuning te doen.

Afgelopen zaterdag de eerste balkjesles meegereden met Joya. Had bedacht dat ze er nu wel klaar voor zou zijn en dat klopte ook :j
Op zich kent ze de balkjes ook wel van het longeren maar nu lagen er wat ingewikkeldere patronen.
Eerste alles in stap gedaan en daarna in draf. Afgesloten met een parcoursje wat natuurlijk helemaal leuk is en goed om de stuurmanskunst te oefenen.

Afbeelding
Foto uit een filmpje

Met mijn vorige arabier deed ik ook mee met de balkjesles maar dat was een stuk spannender. Die had wat bodemvrees en iedere nieuwe kleur balk was eng :') Gingen we of met 4 benen tegelijk of op de rem of opzij maar niet normaal :+
Joya verblikt of verbloosd niet van de balken dat is erg fijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 19:39

Wat zijn jullie allemaal lekker bezig zeg! Altijd fijn als tuig weer past én balkjes niet staatsgevaarlijk blijken :D

Het was vandaag zulk lekker weer dus ik heb gespijbeld van werk. Er waren veel mensen op het erf, dus ik vond dat ik wel met Feyre kon gaan rijden. Maar natuurlijk, toen ik op stapte was iedereen gevlogen :)) Toch wel gaan rijden, de angst die ik met Sil heb is er met Feyre zoveel minder! En aangezien ze vandaag niet de neiging had om ons in het hek te plakken gewoon op beide handen een heel rondje gedraafd! Zooooo tof! Ze doet het zo verschrikkelijk goed <3

Afbeelding

Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 22:44

Nou het zadel is een hit hoor! Hij loopt er super onder! Slangevoltes, van grote naar kleine volte en andersom, hij doet het super. Hij ontspant heel fijn en ik kan ook veel beter zitten nu, echt fijn :)

Die ga ik zeker maken Fransje! :D
Fijn hè, als ze zo makkelijk oppakken. Balkjesles is hier zo klaar, ik heb 3 balken... :') maar Rudi geeft er ook niks om. Ik denk dat hij als trailpaard ook geen slecht figuur zou slaan. Laatst een keer het hek geprobeerd open te maken, erdoor en weer sluiten. Nooit eerder gedaan maar hij deed het voorbeeldig, alsof hij nooit anders had gedaan, toppertje!

Berdien foei! Zo maar spijbelen :))
Vanavond was het ook zo heerlijk. Krijg zo'n zin in het voorjaar! Lekker zonder jas op pad, geen gezeur met dekens en de paardjes weer lekker hele dagen op de wei

Wat een uitzichtje hè? <3
Afbeelding
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 21:09

Berdien foei hoor! HAha maar wie wil nou niet z’n uitzicht ipv werken!

Fransje stoer hoor! Ik vind het ook erg leuk om met balken te werken jammer genoeg hebben we er nu maar 3 dus komen we niet ver even van de zomer paar scoren denk ik.

Vientje gave foto! Als je het maar uit kan zitten is het niet erg dat ze een beetje frips zijn!

Babootje hè balen zeg ik heb ook altijd drama gehad met hoefsmeden ben ook blij met de huidige smid! Eigenlijk wilde hij geen sliding ijzers doen want hij werkt vooral in de spring paarden maar gelukkig doet hij dat wel voor ons en afgelopen woensdag een mooie nieuwe set gekregen!

Vandaag hebben we filmpjes opgenomen voor een online wedstrijd en ik ben tevreden over het resultaat.
Ik denk dat syd al even tegen een hengstigheid aan zit maar om één of andere reden wilt die niet door zetten. Ze is bijna de hele winter hengstig geweest dus vind het apart dat het nu niet door wil zetten. Vorige week was ze al behoorlijk lam aan het been maar haar humeur is echt niet grappig. Ze laat me echt even weten dat ze een echte merrie is... zou er bijna een veulen in proppen ben ik er een jaar vanaf 8)7 dus maar even een supplement besteld om dr te ondersteunen. Maar hier een voorbeeld van vandaag.

Afbeelding
Afbeelding

https://youtu.be/V7o71smAnAM

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 21:40

Leuke filmpjes allemaal! Fransje zomaar in de bak aan het rijden :+
Leuke foto's van Berdien (ook in de bak* :D
Prachtig plekje Noisy!.
Wauw Candalisa wat een mooie combinatie zijn jullie zo!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 07:55

Jullie maken stappen, Berdien! Goed bezig +:)+

Trail is ook leuk, Noisy!
De les is op de rijvereniging, daar hebben we heel veel balkjes :D

Candalisa, wat zien jullie er mooi uit!
Ze heeft ook zo een mooie glans 8-)

Babootje, ik rijd zo een twee keer, bij slecht weer 3 of 4 keer, per week in de bak dus uniek is het nu ook weer niet :D

Gisteren weer balkjesles gehad en het gaat echt prima! Zodra het weer mag ga ik mee doen met de wekelijkse balkjesles.
Is ook leuk om te merken dat de basis er al aardig in zit. Tussen de rijen balkjes moeten we bijvoorbeeld kleine voltes maken, halthouden en weer aandraven, paar pasjes zijwaarts etc Mooie oefeningen dus om te checken hoe ze aan de hulpen staat.

Vandaag gaan we wel weer lekker uitwaaien in de duinen!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 15:23

Ai nog meer ijzers eraf, vervelend is dat he! Maar blij te horen dat Mexx zo de goede kant op gaat :j Een gekneusde kaak hoor je idd niet vaak...

Zadeltroubles opgelost bij Rudi, wat fijn! *\o/* Sjiek zadel hoor, staat hem echt stoer :j Heerlijk uitzicht en fijne bodem zo ook.

Wat een prethoofd heeft Joya met die balkes :)) Leuk initiatief trouwens, balkjesles. Lijkt me echt heel goed om regelmatig te doen.

Knappe Feyre gaat echt met sprongen de goede kant op zo te horen, wat een fijn braaf dier zo +:)+ Ze trekt ook echt een trotse snoet :)) (zie mij, doet ik dat gewoon zo even 8-) :Y) ) :D

Jullie staan er zo mooi op samen Candalisa! En tof om dan nu inderdaad wedstrijdfilmpje opgenomen te hebben, ik ben heel benieuwd naar de feedback :j

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 15:30

Wij hebben weer eens beeldmateriaal :o We zijn er zeker nog niet, maar ik begin eindelijk wat minder afwachtend te rijden waardoor Pinda eindelijk weer beseft dat ze een motor met achterbenen eraan heeft :D Maar pfoe wat is dat moeilijk, we gaan of gezapig inactief wiebelend de bak door, of ik moet echt elke pas erbij zijn om niet buitenspel gezet te worden en daarmee spanning op te bouwen. De middenweg waar ik haar op kan rijden naar mijn hand toe zonder ergens te blokkeren is echt zo lastig... Maar ondanks dat ik me soms afvraag of ik het ooit wel ga leren zit er toch wel vooruitgang in, geen grote stappen maar stukje bij beetje komen we er wel :)

En ik heb gisteren mogen oefenen met paard van instructrice om te voelen waar ik met Pinda naartoe moet gaan rijden, zo'n stoere kerel <3

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:49

Ow jongens... ik ben slecht, ik heb bokt een beetje bewust genegeerd. Zat even niet helemaal lekker in mn vel en ben druk bezig geweest met de puzzel die Gentle heet want ondanks dat t nu toch al weer wat weken echt heel goed gaat loopt hij heel af en toen nog steeds niet 100%. Ik weet dat ik er niets meer aan kan doen en probeer het dus ook gewoon te negeren maar soms is dat dus nog wel moeilijk....

Dus mezelf n soort van bokt ban gegeven om mezelf even wat tijd voor rust in mn kop maar vooral ook mm lijf te geven want die heeft t met dat afwisselende weer even flink te verduren gehad ;(

Maar... we zijn er weer :D

Ik beloof plechtig morgen bij te gaan lezen en een uitgebreide post te maken!

Wilde jullie toch even laten zien dat ondanks alle strubbelingen die wij gehad hebben we wel degelijk met giga sprongen vooruit gegaan zijn <3

En dat ook wij mee gaan doen aan n online wedstrijdje waarvan ik morgen de video in ga leveren :o

Hier 2 foto's die vandaag door mijn man geschoten zijn want als fotograaf sta ik helaas niet vaak zelf op de foto.... deze foto's zorgde voor n fikse brok in mn keel want hoe sterker mijn band met Gentle word, hoe meer ik zn moeder in hem terug zie en die was afgelopen donderdag alweer 1 jaar een hele mooie ster aan de hemel |(

Mijn favoriete foto:
Afbeelding

En mn #2:
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:29

Wauw wat ziet Gentle er geweldig uit! Prachtige foto's hoor, jullie zijn een hele mooie combinatie! Moeilijk zijn die momenten he, dat je dan ineens weer wordt herinnerd aan.. heel herkenbaar. Ik zie zoveel van mijn ruin terug in Feyre. Totaal niet aan elkaar verwant, maar oh wat lijken ze soms op elkaar..

Laat je nog wel even weten hoe je wedstrijdfilmpje beoordeeld werd? En hopelijk wordt het weer wat stabieler, deze gekke uitschieters steeds..

MAAR. Het was dus vandaag zowaar even zomer. En zomer = avondbuitenritjes. Mijn ultieme ontspanning na een dag werken. Maar ja, met mijn volwassen merrie zijn buitenritjes niet perse ontspannend := Gelukkig is Feyre weer even klaar met groeien (hoop ik ^) ), had ik twee stalgenootjes gevonden die ook wel mee wilden dus daar gingen we! En we hebben voor het eerst buiten gedraafd :):) Eerste keer tussen de twee andere paarden in, maar Feyre is Feyre dus die zei 'voorop met mij!' dus het tweede drafje draafde ze keurig voorop. Héérlijk, ik ben het gelukkigste mensje op aarde <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:50

Lekker is dat he Berdien, gewoon genieten <3

Er kan tm morgen ingeleverd worden dus zodra ik wat weet zal ik het hier melden :D

Wij hebben vanmorgen ook heerlijk 1,5u in de bossen gespendeerd... sinds enkele weken ben ik mijn bos trauma aan het wegwerken en dus gaan we nu (als het droog is) lekker de bossen in samen met n stalgenoot/staleigenaresse en een andere 5 jarige (die ongeveer net zolang als Gentle onder het zadel is).

Afbeelding
Afbeelding

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 23:05

Wij hebben ook zo een avondritje gemaakt!
Heerlijk, wat een fijn lenteweer!

Afbeelding

Afbeelding

Gaaf zeg Berdien, eerste draf buiten *\o/*
Al weer een mijlpaal!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 08:21

Nog meer mensen die dus van het prachtige weer hebben genoten! Zo fijn dat het weer kan, die avondritjes!

Arme Feyre stond wel te zweten in haar stal toen ik gisteravond op stal kwam :(:) Gelukkig gaan ze vandaag wat later naar bed, want het wordt vandaag helemaal idioot warm :=

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:02

Ja, ik!!
Wat was het heerlijk gisteren <3
Voor het eerst zonder zadel uitgestapt
Afbeelding
Afbeelding

En we hebben ons allereerste inieminie reining proefje gereden *\o/*
Voor het eerst op 1 hand ook *\o/*
Nog genoeg werk maar ik ben SUPER trots op m'n puppypaard <3 **\O/**
Afbeelding
Afbeelding