Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lamarxhorse schreef:Farah: sneu voor je dat je Romy moet missen maar wel fijn dat ze snel vertrokken was.
Ik ken dat gevoel van bevestiging wel.
sterkte verder gewenst en tegelijk veel plezier op de nieuwe stal!
Fransje: niet echt meer geoefend, nadat hij zich had losgetrokken om naar huis te rennen
ga ik niet echt meer met een gerust gevoel alleen wandelen.
Ik ben dus echt even afhankelijk van stalgenootjes.
Joya heeft gelijk, moeten ze maar niet zo wild om haar heen rennen..
brightbren: Bo is prachtig! Lekker he dat tutten.. Ik vind het ook zo lekker om bij hem te zijn.
Niet eens om iets te doen gewoon er zijn geeft voor mij al voldoening.
Druppie: Geronimo doet het super zeg! schattige stippelbilletjes.. vind die het leuk?
Kvulden dat is schrikken zeg!! Gelukkig is het goed afgelopen!
Ja we maken niet echt stappen op die manier en dat is voornamelijk vervelend voor degene die meeloopt..
Al zegt die dat het niets uitmaakt.
Reneee oops daar ging je dus bijna.. Wat lekker dat Miles lekker geniet van het gras.
Hier breekt die ook wel eens uit maar zweep doet wonderen om hem de goede kant te begeleiden.
Ik zou toch eens leren dat Miles niet bang hoeft te zijn voor de zweep en hem er op een positieve manier aan laten wennen.
Puppy wat een mooie foto van jou en Elano!! En heb je een lekkere vakantie gehad? Fijn dat Elano goed verzorgd is!!
Kvulden nee geen tips helaas, rustig opbouwen is idd het beste maar sommige paarden houden toch een beetje verlatingsangst.
Kittydylan Fflur ziet er super stoer uit met haar nieuwe haircut!
Frummels: Wat een heerlijke fotos van pepper!!
Wat leuk dat jullie gaan trouwen, mag Pepper mee doen?
Hier gaat alles goed, we pakken af en toe een beetje werk.
We hebben de bak maandag niet afgezet en het longeren ging goed! Af en toe even het gas los en een paar keer uitgebroken maar daarna weer juist op de volte gekregen en het trucje nog een keer gedaan.
Dit ging super dus ik hoef de bak niet meer af te zetten en dit scheelt wel weer..
Ook heb ik een target stick gemaakt waar ik best een beetje trots op ben.
Bij elkaar ben ik 3 euro kwijt, hij is super licht en uitschuifbaar.
[ [url=m/FLNCbn.jpg]Afbeelding[/url] ]
De target gebruik ik voor de variatie en meer als spelletje om oefeningen mee te doen en niet als training methode.
De neustarget had die snel door wat logisch is omdat die ontzettend nieuwsgierig is.
De volgende oefening wordt de heup target zodat hij zijn achterhand naar me toe kan draaien als ik dit vraag.
Ik merk dat hij hier heel ontspannen van wordt omdat het best duidelijk is.
biancalaylo schreef:Voerd hier iemand vitalbix de active plus muesli?
Ik ben daar zo'n 2maanden geleden op over gestapt. En sinds dien hebben zowel kofu als zijn moeder een slokdarmverstopping er van gehad. Nadat me merrie het had gehad week ik het voor haar in water. Maar kofu at het meestal prima gewoon zo. Tot gistereen verstopping.. dus de dierenarts weer gebeld, en het was een flinke verstopping! We zijn een uur bezig geweest en de slang moest erin en eruit. Hij heb pijnstiller gehad en antibiotica.