Wow!? 25 kilo voor 15 euro? Zit het in zakken en niet in potten?
Lifeforce is een poeder waar het maag-darmstelsel baat bij heeft, en daardoor goede spieropbouw, glimmend in de vacht, betere hoefgroei, geen mok meer, enzovoort. Het komt erop neer dat veel vitaminen en mineralen worden aangevuld.
Abercrombie
Geplaatst: 24-01-16 13:10
Ja dat is pure magnesium oxide voor koeien. Maar je kan het gewoon aan je paard bijvoeren. Omdat er een koe op staat ipv een paard is het minder duur.
Ik was bij die 4 jarige begonnen met Equilin maar te kort gevoerd om te kijken of het effect heeft.
Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste onvrijwillige afstap gemaakt met als gevolg dat ik nog steeds in het ziekenhuis lig met 5 gebroken ribben gekneusde long klap long en een gaatje in mijn long Pony struikelde ik verloor mijn evenwicht en hing er nog even naast waardoor ik nog een trap heb gekregen..
Jeetje wat heftig! Beterschap zeg. Kreeg je gewoon een gerichte trap na of ging dat per ongeluk?
kimberlyve
Geplaatst: 24-01-16 14:33
Abercrombie schreef:
Jeetje wat heftig! Beterschap zeg. Kreeg je gewoon een gerichte trap na of ging dat per ongeluk?
Het gebeurde toen ik nog half aan hem hing dus was meer uit paniek
Eef_Bam
Geplaatst: 24-01-16 15:01
Ah helaas van de val Picasso, mooi dat je daarna nog wel fijn hebt kunnen rijden. Fijn dat hij zo nuchter is Gomir! Wat naar zeg paljasLaura,dat verwacht je ook niet dat ze gewoon doorlopen. Hopelijk hersteld de boel snel. Kimberlyv: Wat een pech, heel veel beterschap
Vandaag B gestart. Mijn guppie sprong heel stoer foutloos rond, ook de verhoogde barrage foutloos. Vond het zelf wel heel spannend, had nog nooit hoger dan 1m gesprongen met haar en uberhaubt niet zo hoog de laatste 2 jaar. Maar ze liep onverstoorbaar door .
Beterschap hopelijk ben je snel uit het ziekenhuis. Vandaag op concours geweest ,drama weer met trailer laden. Liep wel een fijne proef 198 punten en we zijn kampioen van de kring . Op naar de regio kampioenschappen
_Anneruth
Geplaatst: 24-01-16 21:22
Gatver wat een nare verhalen lees ik hier... van je paard afvallen en in het ziekenhuis belanden en je paard op een ijzeren balk moeten remmen en de kaak gebroken.. pff... sterkte en beterschap! op naar een goed herstel allemaal.
@lightning: 1.30 met een vijfjarige? Is dat niet een beetje heul hoog?
Gefeliciteerd met jullie resultaten ziezoziezo en eef_bam
Oeff wat naar die valpartijen, veel beterschap! Hoe is het nu met jullie?
Gisteravond Guusje verhuisd voor 2 maanden naar mijn instructeur. Vanmorgen al aardig fijn gereden in de binnenbak. Alles was wel erg spannend hoor, het is een grote manege waar veel gebeurt dus ze was behoorlijk heet. Alles is natuurlijk nieuw voor dr. Ook meteen maar kwartier in de stapmolen gezet, vond ze ook maar wat spannend maar ging goed. Wasplaats zelfde verhaal haha.
Helaas gister toch naar het ziekenhuis gemoeten... M'n gewrichtskapsel is afgebroken in m'n schouder en m'n spier gescheurd. Ik had ineens erge pijn op m'n werk, dus gelijk langs de huisarts gegaan. Helaas meer kapot dan dat ik dacht!
Oww jee, toch een flinke smak gemaakt dus.. Beterschap!
_Anneruth
Geplaatst: 26-01-16 20:18
Och, arme jij Picassox! Dat is flink balen..
@Anonymous: fijn dat je verhuizing goed is gegaan! Lekker trainen nu .
Gideon en ik hadden ons debuut vandaag. We starten B en hadden 194 en 195 punten. Hij vond het in het begin een beetje spannend maar zodra je hem steun geeft, gaat hij zich gaandeweg steeds meer ontspannen. De tweede proef was hij zelfs fitter dan de eerste en was hij nog beter te pas. Ik had zelfs het idee dat hij het wel leuk vond. Oortjes er mooi op en hij liet zich haast nog beter sturen dan thuis. Echt heel blij met dit debuut in alle opzichten. Fijn paard! He's the man!!
Gefeliciteerd met je mooie debuut Anneruth! Je hebt je voor niets druk gemaakt;)
Maar wat een gekke wedstrijd dag, dinsdag?
Eef_Bam
Geplaatst: 26-01-16 20:46
Blij ei heb je pradadaan ! Fijn dat het springen zo goed ging Marcella. Wat fijn dat je nu twee binnnebakken tot de beschikking hebt Anonymous, heerlijk. He bah, beterschap Picassox! Wat goed Anneruth, gefeliciteerd met de mooie resultaten!
pradadaan
Geplaatst: 26-01-16 20:52
Picassox wat rot zeg! Niet fijn Wat super goed Anneruth! Jullie zijn een top team!
Giv was erg druk vandaag, sommige stukken liep ze heel fijn En andere stukken liep ze zo
@Pradadaan: Dankjewel!! . Spectaculaire foto! Waar had Giv last van? de wind of even geen zin? Ze wordt echt steeds mooier!
@Iwanluver: ja.. echt voor niets.. . Bij ons in de regio doen ze het op steeds meer plekken. Je kan sowieso op dinsdag en woensdag alle weken concours rijden.
Ja ze had de wind in haar koppie. Zondag is ze in de longeercirkel al uit haar dak gegaan, gister super braaf aan de longe en vandaag even drukdrukdruk. Ze heeft wel vaker van die dagen maar het was vandaag wel wat extremer als normaal