Maartje1990: Krisje bedoel je denk ik? Zij is in juni ruitermak gemaakt maar doe erg rustig aan met haar. Ze is +/- 1 x p.w. gereden met vaker 2 weken vrij er bij. Nu wordt ze nog net even wat door gereden en krijgt dan een paar maanden vrij.
Hihi, gelukkig kom je er op andere manieren ook maar toch wel handig als ze het kennen op zulke momenten
Leuke foto!
Sanne; Goed van je dat je steeds meer durft met rijden! Af en toe toch lastiger met zon jonkie he. Je wilt ze niet te erg pakken omdat ze ook nog zo veel moeten leren maar ondertussen moet je toch heel duidelijk zijn.
Even een rustig weekend gehad voor paardlief. Die heeft vast goed van het weer genoten.
Nouklime; Super dat de clinic zo goed ging!
Al die spanning voor niks haha. Leuk dat je een startkaart hebt aangevraagd voor april, dat gaat vast goed komen!
Murosch: Ze deed goed haar best maar had wel een energieoverschot haha. Krisje wil ik meer de dressuurkant op. Ze laat los wel ook een leuke sprong zien dus wie weet komt het springen ook nog. Maar verwacht niet direct dat ik met haar ook echt wedstrijden zou gaan springen.
Super dat Veriona het weer zo braaf deed! Oeh dat was nog even spannend met je beugels hihi, gelukkig schrok ze niet! Haha mooi dat ze het springen zo leuk vind! Op de 1e foto lijkt haar techniek best aardig. De 2e sprong heeft ze een veel te lang voorbeen en spring niet vanuit haar schouder maar over haar schouder. Maar ze probeert wel wat te basculeren, dat is wel een pluspunt.
Oh kan me voorstellen dat het dan toch weer kriebelt om het weer op te pakken. Waarom niet toch? Anders eventueel even een keer (of meer) een waaghals erop om even te zien wat hij doet?
Melissa; Ken doet nog goed haar best dus
Fijn dat het zo goed vooruit gaat!
Naar buiten wil ik ook echt weer doen… een keer goed het bos in zou wel fijn voor Baby zijn.
Miesje; Ik reed Baby eerder 3 x in de week maar heb gemerkt dat ze fijner is als ik haar meer pak maar met echt beduidend rustigere trainingen. Wil haar niet te erg belasten. Nu wordt er meestal 5 x per week wat met haar gedaan. Als ik een 6e x wat met haar doe dan is dat 10 min aan de longe, niet echt als training maar om haar net wat los te houden door de beweging. (Ze wordt in juni 5)
Krisje wordt 1 a 2 x per week gepakt en heeft regelmatig 2 weken vrij. Die krijgt binnenkort een paar maanden vrij om zich nog wat beter te ontwikkelen.
Super dat het zo goed ging met trailerladen!!
Paljaslaura; Top dat Harvey zo braaf alles doet! En de eersten buitenbaan rit gehad, tof!
Leuke foto’s
.
Ik denk met dit weer ook steeds aan rijden en bosritten e.d. Ik verzin vanalles maar veel te druk met vanalles om alles ook te kunnen doen.
Hier Baby deze week weer wat verder opgepakt. Zaterdag was ik Krisje aan het wassen, kwam Baby bij de stal erbij staan en iedere keer als ik in de buurt was aan mijn kleren trekken. Toen haar ook maar gepakt en toen was ze helemaal tevreden
De schatjes!

‘s Middags voor het eerst weer in de wei gereden met Baby. Toen vond Krisje het een strak plan om der op te naaien en steeds al bokkend er van tussen te rennen
Was een vrij gespannen ritje zegmaar haha. Maar ze bleef braaf! Krisje heeft verder vrij gehad. Lukte niet goed om wat te plannen.
Vriendinnetje van meiske dat bij de buren rijd had nog wat foto's gemaakt.

Ze begint nu ook wat te scharen met wijken

Gisteren even wat sprongetjes gemaakt, pakte ze weer fijn aan. Woensdag gaan we lessen in een parcours.
En ik heb (eindelijk) wat foto's gekregen van afgelopen september of oktober met Krisje
(Ze wordt inmiddels niet meer met slof maar met martingaal gereden)