Lindor92 schreef:Hallo, mag ik mee kletsen?
Ik zie dat het hier voornamelijk gaat over eigenaren die een ruiter zoeken. Maar een bijrijdpaard vinden is ook lastig zeg!
Houd het al een langere tijd in de gaten op social media of er iets geschikts voorbij komt. Maar nog niks gevonden helaas.
Lees hier veel vervelende ervaringen met bijrijder. Wat vervelend zeg. Maakt wel een deuk op vertrouwen.
[PP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2
In dit topic is het voor het zoeken naar een bijrijdpaard of verzorgpaard.
Ben helaas op zoek naar een bijrijder omdat mijn vorige ermee gestopt is en ik ivm een eigen blessure en zwangerschap niet kan rijden. Naar mij idee een super tof paard, 1.10m springen en echt allerlei knoppen erop tot het M (alleen wel B geklasseerd omdat ik zelf niet hoger mag starten en helaas dus een half jaar nadat ik haar had mijn blessure kreeg). Bijrijder mag echt van alles ermee doen, clinics en wedstrijden zijn ook geen probleem en ik zorg wel voor het vervoer. Enige wat ik in ruil vraag is om ook wat klusjes op stal te doen (dus geen bijdrage). Ook omdat ik dat zelf gewoon straks niet meer zo makkelijk kan als ik verder ben in mijn zwangerschap en na mijn operatie.
Echt typisch.
Dit is de advertentie:
).
), maar als het goed klikt dan hoef je daarna niet gelijk weg natuurlijk. Daar kunnen we gewoon afspraken over maken. Maar ik vind ook dat zoiets ook wat organisch mag gaan, er zijn maar weinig mensen die echt voor langere tijd blijven is mijn ervaring
regio's is die doelgroep niet super groot.