Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lamarxhorse schreef:Ja dat snap ik wel fenna.... keuzes..
Dat kan ook een optie zijn kvulden maar waarom zou je dat doen?
ze mag niet mee dus gaat bij een vriendin van mij wonen, ze blijft gelukkig wel van mij maar het is toch echt heel vervelend als je beste vriendin niet meer iedere dag op je wacht als je thuis komt van het werken.
ben benieuwd want ik heb dat zelf ook nog nooit gezien 

kvulden schreef:![]()
[ [url=m/m9D2N3.jpg]Afbeelding[/url] ]
wel sneu hoor als ze zo verdoofd erbij staan

)

. Het enige dat hij echt spannend vond onderweg was een vissers tentje, daar heeft hij even wat moeilijker over gedaan maar wel op een brave manier.
ooeeeh aaahh schattiiiggg, allemaal mensen die op staan en wijzen en komen kijken, echt leuk 
echt de conditie van zn vader meegekregen!

puppy1128 schreef:![]()
[ Afbeelding ]
Zal aan einde van de week even uitgebreid reageren wanneer ik weer (snelle) Wi-Fi heb en niet op mijn mobiel zit. Heb nogal wat om terug te lezen/te reageren.

Mooi touwhalster!
Was dat in Twello? Daar hoorde ik iets over op de radio.

Mooie foto's zeg! Heerlijk zo'n vakantie.
Stappen gaat goed, maar in draf probeert hij uit te breken. Gelukkig kreeg hij geen kans en liep hij na een tijdje netjes z'n rondje. Longeer hem ook voortaan met bit want met kaptoom heb ik gewoon niks te zeggen. Blijkbaar deed ie dit als veulen ook al trouwens. Ondeugd. 

Terwijl ze zo braaf was in het begin. Zal wel te braaf begonnen zijn, inclusief het pubergedrag.